1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2021 11:29
până la 26.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2021 11:00
până la 07.12.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2021, 11:29 - 26 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2021, 11:00 - 7 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

infuzie calitatea superioara ambalaj pach 100gr, , Livrarea 1/ pe saptamina
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Popa Valeriu
Telefonul de contact
022 41-30-41
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2021, 11:04
Data ultimilor modificări
16 nov 2021, 11:29
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21046865
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Durata contractului
2 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceai (infuzie) din plante CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae alimentatie 2022.doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.11.21 11:29
ds bunuri-servicii.semnat.pdf ds bunuri-servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
doc stand
16.11.21 11:29
tabel-excel produse alim.xlsx
Documentele la ofertă
lista prod alim
16.11.21 11:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 7 249,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări