1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2021 08:24
până la 06.12.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2021 08:30
până la 21.12.2021 09:00
3
Licitaţie
22.12.2021 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2021, 8:24 - 6 dec 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2021, 8:30 - 21 dec 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hîrtie specială
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Caba-Bradu
Telefonul de contact
069482548
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2021, 8:24
Data ultimilor modificări
1 dec 2021, 10:18
Achizitii.md ID
21046833
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Hîrtie specială
Buget: 4200000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare semnat.pdf anunț de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
16.11.21 08:24
anunț de participare (eng).pdf anunț de participare (eng).pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare în limba engleză
16.11.21 13:03
duae.doc
Documentele la ofertă
-
1.12.21 10:18
Data:
19 nov 2021, 11:08
Subiectul întrebării:
Model hartie cu holograma
Întrebare:
Rugam sa atasati modelul de hartie cu holograma cu amplasarea si marimile hologramei in format PDF.
Răspuns (19 nov 2021, 14:08):
Buna ziua, s-a încarcat pdf. în documentația de atribuire
Data:
23 nov 2021, 10:36
Subiectul întrebării:
Mostra de hartie
Întrebare:
Buna ziua. Cum se poate de obtinut o mostra de hartie?
Răspuns (24 nov 2021, 10:39):
Buna ziua, mostra de hîrtie specială o puteți obține fizic doar în baza unei cereri scrise adresată președintelui grupului pentru achiziții și totodată prin declarație scrisă privind obligativitatea returnării mostrelor. Cererea se depune fizic în Serviciul achiziții publice pe adresa sediului central al IP CTIF din str. C. Tănase, 7, etaj 2 cab 203 (despre intenția de a ridica mostrele ne anunțați cu o zi inainte la tel indicat în sistem).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.