1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2021 08:57
până la 22.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2021 10:00
până la 25.11.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 26.11.2021 13:00
până la 26.11.2021 14:05
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 253 150 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2021, 8:57 - 22 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2021, 10:00 - 25 nov 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Aparate de aer condiționat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, mun.Chisinau,str.M.Cibotari, 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Moroi Ivan
Telefonul de contact
+37367402083
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2021, 16:29
Data ultimilor modificări
16 nov 2021, 18:00
Achizitii.md ID
21046821
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
16.11.21 08:57
Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Specificaţie tehnică
-
16.11.21 08:57
Documentatia standard
Specificaţie tehnică
-
16.11.21 08:57
DUAE
Specificaţie tehnică
-
16.11.21 08:57
Data:
16 nov 2021, 18:00
Subiectul întrebării:
instalare
Întrebare:
citi metri este necesar pentru 1 trasa? sau daca puteti dati un numar de contact cu persoana care ar arata ce si unde se conecteaza?
Răspuns (17 nov 2021, 10:31):
Buna ziua, Vor fi necesari in jur de 4 - 4,5 metri traseu (instalare peste perete cu grosime de 60-70 cm). tel: 069943385 - dl Liviu
Data:
17 nov 2021, 13:01
Subiectul întrebării:
agent frigorific
Întrebare:
se accepta si R410A?
Răspuns (17 nov 2021, 13:40):
Ofertele vor fi prezentate conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Data:
19 nov 2021, 11:52
Subiectul întrebării:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Întrebare:
perioada de garanție (60 luni) este exagerata reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Răspuns (19 nov 2021, 13:43):
Buna ziua, Conform legii mentionate de către Dvs, termenul de 2 ani este termenul minim legal prevăzut si anume pentru a proteja consumatorul (în cazul dat autoritatea contractantă). Totodată, conform aceluiași articol menționat de Dvs (dar nu integral), este stiupulat clar posibilitatea vânzatorului de a stabili termene de garanție mai mari decît cea menționată mai sus și anume: "Articolul 183. Termene: (1) Răspunderea vînzătorului privind garanția legală de conformitate este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. În cazul în care vînzătorul a stabilit un termen de garanţie comercială mai mare decît cel de garanţie legală de conformitate de 2 ani, răspunderea vînzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare în cadrul termenului de garanţie comercială oferit." Respectiv menționăm faptul că acest termen a fost satbilit anume pentru a preveni ca autoritatea contractantă să nu suporte ulterior cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație), din cauza livrării unor produse de o calitate necorespunzătoare, care se manifestă doar după un anumit termen de fucționare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.