1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2021 11:52
până la 26.11.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2021 12:00
până la 10.12.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 850 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2021, 11:52 - 26 nov 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2021, 12:00 - 10 dec 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1.1 Pază fizică.
1.2 Pază Tehnică.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurica Ursu
Telefonul de contact
022 857-238
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2021, 11:47
Data ultimilor modificări
15 nov 2021, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
850 000 MDL
Achizitii.md ID
21046771
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2022 11:51 - 30 dec 2022 11:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Paza fizică: CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Denumirea
Paza tehnică: CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
15.11.21 11:52
contract_model.doc
Model de сontract
-
15.11.21 15:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alfin-Protect

Preţul ofertei: 800 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ARSENAL

Preţul ofertei: 837 468 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Participantul corespunde cerintelor de calificare si selectie solicitate de catre autoritatea contractanta.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Premium Security Grup

Preţul ofertei: 988 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 189 656 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări