1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2021 09:05
până la 20.11.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2021 10:30
până la 23.11.2021 12:00
3
Licitaţie
24.11.2021 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 500 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2021, 9:05 - 20 nov 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2021, 10:30 - 23 nov 2021, 12:00
Începutul licitației: 24 nov 2021, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Îmbrăcăminte de protecţie şi de securitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana COROLETCHI
Telefonul de contact
022 222327
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2021, 8:49
Data ultimilor modificări
15 nov 2021, 9:10
Valoarea estimată (fără TVA)
18 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
185 MDL
Achizitii.md ID
21046747
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Durata contractului
25 nov 2021 08:00 - 31 dec 2021 09:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Materiale și echipamente de protecție pentru organizarea traseului turistic la S.A “Mina din Chișinău” CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model de declaratie.semnat.pdf model de declaratie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
Documentele lotului
caiet de sarcini.semnat.pdf
-
15.11.21 09:05
duae.semnat.pdf
-
15.11.21 09:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Echiprot SRL

Preţul ofertei: 18 458 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor Caietului de Sarcini și Anunțului de Participare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări