1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2021 10:41
până la 13.11.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.11.2021 09:00
până la 17.11.2021 09:00
3
Licitaţie
de la 18.11.2021 14:00
până la 18.11.2021 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 100 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2021, 10:41 - 13 nov 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2021, 9:00 - 17 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: 18 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Panou DSC 585 – 2 buc.
Senzor PIR – 5 buc.
Senzor de fum – 30 buc.
RIP 12V/3A – 1 buc.
Sirenă sonoră – 2 buc.
Acumulator 12V/7Ah – 3 buc.

Serviciile vor fi prestate în conformitate cu specificațiile tehnice și cerințele din Anexa la Anunțul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2021, 10:22
Data ultimilor modificări
11 nov 2021, 10:41
Valoarea estimată (fără TVA)
10 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
101 MDL
Achizitii.md ID
21046616
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 ian 2022 10:40 - 30 dec 2022 10:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică și mentenanță a sistemului de detectare - alarmare a incendiilor și de semnalizare pază, satul Sănătăuca, raionul Florești, edificiul ASP CPV: 50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
11.11.21 10:41
anexa la anuntul de participare.docx
Documentele la ofertă
Anexa la Anunt de participare.word
11.11.21 10:41
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
11.11.21 10:41
anexa la anuntul de participare.signed.pdf anexa la anuntul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa la Anunt de participare.pdf
11.11.21 10:41
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
11.11.21 10:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 10 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in extrasul din procesul-verbal nr. 328/21 din 30.11.2021 al sedintei Grupului de lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 12 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări