1
Perioada de actualizare
de la 09.11.2021 15:00
până la 06.12.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2021 00:00
până la 15.12.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 19 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 nov 2021, 15:00 - 6 dec 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2021, 0:00 - 15 dec 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

- Tipuri de carduri:
 Carduri de conducător auto
 Carduri de companie
 Carduri de atelier
 Carduri de control
- Materialul cardurilor: Policarbonat, pentru a asigura durata de viață de minimum 5 ani în condițiile de utilizare dificile din vehiculele de transport marfă și pasageri, unde pot atinge temperaturi de funcționare de pînă la 80 C
- Dimensiunile: Conforme standardului ISO/IEC 7810:
 Lăţime: 85,5 mm (ISO 7810, 85,47 – 85,72 mm)
 Lungime: 54,0 mm (ISO 7810, 53,92 – 54,03 mm)
 Grosime: 0,81 mm (ISO 7810, 0,68 – 0,84 mm)
- Cipurile implementează cerințele formulate în Acordul AETR, Appendix 1B și Commission Regulations No. 1360/2002, Annex 1B
- Tehnologia de personalizare a cardurilor: Gravare laser, pentru a asigura securitatea cardurilor și durata de viață de minimum 5 ani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Globu Sergiu
Telefonul de contact
068211766
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2021, 14:34
Data ultimilor modificări
24 nov 2021, 18:14
Valoarea estimată (fără TVA)
19 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21046521
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Durata contractului
1 ian 2022 14:59 - 30 dec 2026 14:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cartele tahografice personalizate CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 24000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
10.11.21 09:44
anta - anunt.pdf anta - anunt.pdf
tenderNotice
-Anunț
16.11.21 15:34
document standart-taho.pdf document standart-taho.pdf
Documentele la ofertă
-Document Standart
16.11.21 15:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CERTSIGN

Preţul ofertei: 18 960 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț și corespunderea cu cerințele solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări