1
Perioada de actualizare
de la 05.11.2021 23:43
până la 12.11.2021 19:44
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2021 19:44
până la 15.11.2021 19:44
3
Licitaţie
de la 16.11.2021 10:00
până la 16.11.2021 13:51
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 792 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 nov 2021, 23:43 - 12 nov 2021, 19:44
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2021, 19:44 - 15 nov 2021, 19:44

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procurarea tehnicii de calcul șia utilajelor pentru liceu

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7728, MOLDOVA, Ialoveni, s.Răzeni, Stefan Cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Mereuța
Telefonul de contact
790-468-77
Datele achizitiei
Data publicării
5 nov 2021, 23:43
Data ultimilor modificări
10 nov 2021, 19:44
Achizitii.md ID
21046444
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa 22.docx
Documentele la ofertă
-
10.11.21 19:44
anexa 23.docx
Documentele la ofertă
-
10.11.21 19:44
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
-
10.11.21 19:44
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1).docx
Documentele la ofertă
-
10.11.21 19:44
anunț de participare.docx
tenderNotice
-
10.11.21 19:44
Set Proiector, suport de montare și cabluri
Data:
10 nov 2021, 10:55
Subiectul întrebării:
Lotul 13
Întrebare:
Buna ziua , ati despartit pe loturi separate licitatie anterioara iar la lotul nr.13 Proiectoare ati adaugat accesorii si instalarea fara a modifica si bugetul pentru acest lot. Cabluri HDMA/VGA 10/15m - nu este clar ce cablu este nevoie HDMI sau VGA ? sau trebuie ambele cabluri ? La fel Cabluri PC220V 5m/10m/15 - ati indicat 3 dimensiuni diferite. poate OE sa propuna unul din ele sau totusi indicati lungimea exacta care este nevoie. Multumim.
Răspuns (10 nov 2021, 14:27):
Buna ziua. Se solicită cabluri HDMI 10m și cabluri PC220V 10m. Mulțumim mult
Data:
11 nov 2021, 18:03
Subiectul întrebării:
Dimensiunile exacte lot 2, lot 3
Întrebare:
Stimate AC , vrem sa va atentionam referitor la dimensiunile exacte solicitate pentru lotul nr.2 Notebook-uri si lotul nr.3 Calculatorele All-in-One. Acest parametru indica direct catre un singur model/producator ceea ce contravine legii achizitii publice si este o discriminare fata de alti AE care vor propune modele de la alti producatori cu aceiasi perforanta dar care nu vor putea avea dimensiunile indicate. Asta va duce si la posibilele contestatii din partea altor operatori. De regula se indica doar dimensiunea ecranului 15,6 inci si 21.5 inci.Va rugam sa scoateti acest paramtru dincaietul de sarcini.
Răspuns (11 nov 2021, 20:32):
Buna ziua. Conform art.37 alin 4 din Legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice spune clar ca specificatiile tehnice ale obiectului achizitiei trebuie sa corespunda CERINTELOR autoritatii contractante privind calitatea, eficienta, testarea, securitatea, dimensiunile, simbolurile, terminologia, ambalajul, modul de transportare etc. ceea ce permite tuturor agentilor economici de a participa la licitatie fara a se incalca dreptul la concurenta. Respectiv autoritatea contractanta roaga respectuos ca agentii economici sa indeplineasca intocmai cerintele indicate in specificatia tehnica fara a exclude oricare criteriile stabilite de catre grupul de lucru. Am indicat in specificatia tehnica precum ca solicitam Notebookurile și Calculatoarele cu specificația respectivă deoarece avem nevoie in tocmai de acest gen de tehnologie, respectiv conform art.37 alin. 6 specificatiile tehnice nu fac referinta la o anumita marca comerciala sau la un anumit agent economic/producator concret. Mulțumesc.
Data:
12 nov 2021, 11:46
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua! In ANUNȚ DE PARTICIPARE este indocat "12. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: conform contractului, livrarea, instalarea și setarea tehnicii de calcul și a echipamentului informatic la sediul instipuției se se realizează din contul operatorului economic timp de 30 zile calendaristice din momentul înregistrării contractului.", doar in Anexa 23 "Termenul de livrare/prestare 15 zile după încheerea contractului". Unde e indicat corect?
Răspuns (12 nov 2021, 13:28):
Termenul de livrare/prestare este de 15 zile, conform ordinului Ministrului Finanțelor nr.193/2018 și scrisorii primite nr.12/3-4-219 din 08.11.2021, autoritățile conttractante au obligațiunea de a transmite dările de seamă cu privire la procedura de achiziție publică până pe data de 10.12.2021. autoritatea contractantă are rugămintea de a urgenta livrarea după încheerea contractului cu agentul economic câștigător pentru achitare cât mai urgent posibilă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.