1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2021 16:19
până la 23.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2021 11:00
până la 10.12.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 147 252,95 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2021, 16:19 - 23 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2021, 11:00 - 10 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din instituții de învățămînt subordonate DETS sect. Buiucani, pentru perioada 01.01.2022-31.12.2022
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2021, 16:11
Data ultimilor modificări
4 nov 2021, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
30 147 252,95 MDL
Achizitii.md ID
21046362
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
1 ian 2022 16:18 - 30 dec 2022 16:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din instituții de învățămînt subordonate DETS sect. Buiucani, pentru perioada 01.01.2022-31.12.2022 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 24.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_ .docx
Documentele la ofertă
-ds_bunuri_servicii
4.11.21 16:19
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
- Declarație
4.11.21 16:19
anunt_de_participare .docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
4.11.21 16:19
duae .doc
Documentele la ofertă
-DUAE
4.11.21 16:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 30 147 252,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări