Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 nov 2021, 13:55 - 13 nov 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2021, 12:00 - 16 nov 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
3 nov 2021, 13:47
Data ultimilor modificări
15 nov 2021, 9:49
Valoarea estimată (fără TVA)
2 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21046300
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
18 nov 2021 13:54 - 30 dec 2022 13:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de instalarea pavilioanelor moderne pentru copii și demolarea celor învechite în grădinițele subordonate DETS sect. Botanica, mun. Chișinău IET 35 str. Pandurilor 4, IET 71 bd. Dacia 28/2, IET 91 str. Zelinski 36/6, IET 98 str.Cetatea - Albă 152, IET 103 șos. Muncești 798, IET 104 Șos. Muncești 402, IET 112 str. Brâncuși 133, IET 123 str. Aerogării 34 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
an8_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
an10_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
an12_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
an2_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
an15_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
an16_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
an9_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
anexa14_69.rtf
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
anunț de participare nou (1).docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
an17_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
pavilioane caiet de sarcini schițe.zip
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
an13_69.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
Documentele la ofertă
-
3.11.21 13:55
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări