Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 640 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 nov 2021, 11:48 - 14 nov 2021, 9:23
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2021, 9:23 - 8 dec 2021, 8:53

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curăţenie şi igienizare a edificiilor şi spălare a echipamenteleor de protecţie
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform hotărârii Comisiei de achiziție, licitația a fost anulată.
Data anulării
5 ian 2022, 13:38
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Cojocaru
Telefonul de contact
022256797, 068768855
Datele achizitiei
Data publicării
2 nov 2021, 11:48
Data ultimilor modificări
5 ian 2022, 13:38
Achizitii.md ID
21046229
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
3 nov 2021, 15:39
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
nu este anexat DUAE
Răspuns (3 nov 2021, 16:19):
Bună ziua, vedeți anexat. Multumesc
Data:
3 nov 2021, 16:09
Subiectul întrebării:
referitor la documentatia standart
Întrebare:
nu este anexat documentatia standart
Răspuns (3 nov 2021, 16:19):
Bună ziua, vedeți anexat. Multumesc
Data:
8 nov 2021, 11:14
Subiectul întrebării:
documentatia standart
Întrebare:
Buna ziua, documentatia standart anexata este pentru alta achizitie.
Răspuns (8 nov 2021, 13:30):
Documentul a fost modificat conform Legii 74/2020 și Documentații de atribuire.
Data:
9 nov 2021, 11:09
Subiectul întrebării:
Documente de achizitie
Întrebare:
Buna ziua. Vă rog să fiți atenți la acțiunile dvs. Ați șters documentele standard. Ați adăugat un fișier în format word cu link către formularele de documente de pe site-ul achiziria.md, care nu mai sunt obligatorii din punct de vedere juridic, conform ordinului Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021. De asemenea LP121 din 30.09.21, MO239-248 / 08.10.21 art.282; în vigoare la data de 21.10.08 a fost modificată prin legea 131/2015. Achizitia de servicii de curatenie se incadreaza in legea 131/2015. Acest lucru este precizat în Articolul 6 Clauza 7 Alin A, în conformitate cu Legea 74/2020. Vă rugăm să corectați pachetul de documente pentru achiziție în conformitate cu legea Republicii Moldova.
Răspuns (12 nov 2021, 09:31):
Ca răspuns la solicitările DVS, Vă comunicăm că: - documentele obligatorii solicitate sunt descrise în anunțul de participare, care trebuie îndeplinite; - achiziția dată se încadrează în prevederile Legii 74/2020 art. 1 p. 1 lit. a). - achiziția nu este mixtă, are un singur lot și acelaș cod CPV. MULȚUMIM pentru interesul de colaborare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.