1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2021 16:16
până la 12.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2021 10:00
până la 06.12.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 24 750 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2021, 16:16 - 12 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2021, 10:00 - 6 dec 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr. 929 din 31.12.2019. SM 243-2004. Ceapă proaspătă, calitatea (întâi) 1, uscată, fără miros de mucegai, fără vătămături produse de frig, fără vătămături cauzate de insecte dăunătoare, fără semen de încolțire, cu > 50 mm. Ambalaj – saci. Livrarea 1 (una) dată pe săptămână, de la ora 7:00 până la ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției.
Perioada 01.01.2022-30.06.2022.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2021, 15:29
Data ultimilor modificări
9 nov 2021, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
24 750 MDL
Achizitii.md ID
21046185
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2022 15:35 - 29 iun 2022 16:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceapă proaspătă. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
-
1.11.21 16:16
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
1.11.21 16:16
anunt_de_participare_actualizat.pdf anunt_de_participare_actualizat.pdf
tenderNotice
-
9.11.21 10:00
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
9.11.21 10:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sinagro Comert

Preţul ofertei: 26 290 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 32 949,07 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări