1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2021 14:01
până la 02.11.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.11.2021 09:00
până la 10.11.2021 09:00
3
Licitaţie
de la 11.11.2021 14:00
până la 11.11.2021 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 529 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2021, 14:01 - 2 nov 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 nov 2021, 9:00 - 10 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: 11 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrari de instalare a geamurilor, vitrinelor si usilor PVC la balcoanele etajelor 3, 4 și 6 a edificiului Spitalului Serviciului medical al MAI din str. G.Asachi 25b
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adelaida Nichiforova
Telefonul de contact
061076155
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2021, 11:33
Data ultimilor modificări
28 oct 2021, 14:01
Valoarea estimată (fără TVA)
529 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21046005
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Durata contractului
22 nov 2021 13:59 - 21 dec 2021 13:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
28.10.21 14:01
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
28.10.21 14:01
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
28.10.21 14:01
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 209 999 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai mic.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Modeaon-Impex

Preţul ofertei: 210 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări