Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
26.10.2021 17:33
până la 06.11.2021 09:32
până la 06.11.2021 09:32
2
Propunerea ofertelor
de la
06.11.2021 09:32
până la 09.11.2021 09:32
până la 09.11.2021 09:32
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 884 087,56 MDL
Perioada clarificărilor:
26 oct 2021, 17:33 - 6 nov 2021, 9:32
Perioada de depunere a ofertelor:
6 nov 2021, 9:32 - 9 nov 2021, 9:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mobilier pentru Centrul de Recrutere și Evaluare
Mobilier pentru cămin
Mobilier pentru blocul de studii
adresa: str. Sf. Vineri,7, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 oct 2021, 17:33
Data ultimilor modificări
4 nov 2021, 9:32
Achizitii.md ID
21045923
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul nr. 1 (Mobilier pentru Centru de Recrutare și Evaluare)
Buget: 340800.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lotul nr. 2 Scaune pentru Centrul de Recrutare și Evaluare
Buget: 82970.84 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - LOTUL nr. 3 Odaia Delegații tip 1 (etajul 1) și Odaia Delegații tip 2 (5 odăi) (etajul 5)
Buget: 120583.34 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - LOTUL nr. 6 Rafturi pentru magazie
Buget: 105000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 7 - LOTUL nr. 7 Cazarma pentru 7 persoane (12 încăperi)
Buget: 466416.67 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - LOTUL nr. 8 Birou recepție etajul 1 și Birou de lucru
Buget: 23466.67 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - Lotul nr. 16 mobilă birouri de lucru bloc de studii
Buget: 222583.34 MDL
Activ
Lotul nr. 18 - Lotul nr. 18 mese pentru calculator (bloc de studii)
Buget: 132916.67 MDL
Activ
Lotul nr. 19 - Lotul nr. 19 rafturi metalice bloc de studii
Buget: 75000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anexă nr. 2 lotul 3-14.semnat.pdf
anexă nr. 2 lotul 3-14.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
26.10.21 17:33
anunt_de_participare (1).semnat.pdf
anunt_de_participare (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
26.10.21 17:33
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
26.10.21 17:33
anexa 3 bloc de studii.semnat.pdf
anexa 3 bloc de studii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
26.10.21 17:33
Data:
28 oct 2021, 09:11
Subiectul întrebării:
Specificatie tehnica
Întrebare:
Lot.1 poz.2.Masă conducător cu consolă/4 sertare și anexă. În specificație este indicată Tablieră și anexa executată din HPL/peliculă vacumată pe ambele părți gr. 30 mm. La moment dat MDF de 30 mm nu se importa în Moldova. În prezent doar este MDF de 25 mm.
Răspuns (28 oct 2021, 09:50):
Bună ziua, informația comunicată de Dvs. a fost verificată și nu corespunde realității, la moment asemenea materiale există pe piața din Republica Moldova.
LOTUL nr. 7 Cazarma pentru 7 persoane (12 încăperi)
Data:
28 oct 2021, 09:54
Subiectul întrebării:
specificatii tehnice
Întrebare:
Buna ziua! În lotul nr. 7, pozitia 6 se solicita raft cu bara. Dimensiuni 1125*600*1900 mm. Corp executat din metal, cu raft din PAL melaminat cu gr. 18 mm. Indicati va rog de care metal, grosimea?? Mulțumim.
Răspuns (28 oct 2021, 14:17):
Buna ziua, multumim pentru intrebare. Grosimea la metal de 0,2 cm.
Data:
1 nov 2021, 10:22
Subiectul întrebării:
Documentatia standard
Întrebare:
Bună ziua! Spuneti-ne vă rog, anexele nr. 8; 12; 13; 14 din documentația standard trebuie completate si obligatoriu depuse odată cu oferta sau obligatorii sunt numai documentele solicitate la punctul 13 din anunțul de participare? Mulțumim anticipat.
Răspuns (1 nov 2021, 10:36):
Bună ziua, obligatorii sunt doar actele solicitate în punctul nr. 13 din anunțul de participare. Ulterior la necesitate vor fi solicitate suplimentar și alte acte/anexe în baza formularului DUAE.
LOTUL nr. 5 Set mobiler bucatarii
Data:
1 nov 2021, 11:41
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Masa din
inox, daca e posibil pe lot aparte.
Răspuns (1 nov 2021, 11:47):
Buna ziua, cu parere de rau nu este posibil, documentatia pentru licitație a fost aprobată.
Data:
1 nov 2021, 14:04
Subiectul întrebării:
Desene tehnice
Întrebare:
Buna ziua. In anexa nr.2 in lot 7 punct 6 "Raft cu bara" si la punct 7 "birou" lipsesc poze si desene tehnice. Va rugam se anexati desene tahnice.
Răspuns (1 nov 2021, 14:40):
Buna ziua, Raftul cu bara este descris in anexa nr. 2 pagina 11 și 12, deasemenea este descris si in anexa nr. 3 lotul nr. 20.
Totodata in lotul nr. 7 (anexa nr. 2) nu exista punctul 7.
Data:
1 nov 2021, 14:13
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua! Vă rugăm sa indicati datele bancare pentru a efectua transferul la contul Beneficiarului pentru Garantia pentru ofertă. Mulțumim.
Răspuns (1 nov 2021, 14:32):
Beneficiarul plăţii: Academia ,,Ștefan cel Mare” a MAI.
Denumirea Băncii: Ministerul Finanțelor - Trezoreria de Stat
Codul fiscal: IDNO: 1006601000691
IBAN: MD34TRPCAA518410A00948AA
Data:
4 nov 2021, 09:17
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
vă rugăm să anexați DUAE în varianta word
Răspuns (4 nov 2021, 09:33):
DUAE, în formatul word a fost atașat.
Data:
4 nov 2021, 15:14
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Garanţia pentru ofertă F3.2- totusi in anunt nu este clar- este posibil de a prezenta o garantie pentru oferta sub forma de transfer bancar?
Răspuns (5 nov 2021, 09:37):
Conform documentatiei standard, este posibilă și garantia pentru oferta sub forma de transfer bancar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK