1
Perioada de actualizare
de la 25.10.2021 17:49
până la 10.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2021 10:00
până la 30.11.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 926 680 MDL
Perioada clarificărilor: 25 oct 2021, 17:49 - 10 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2021, 10:00 - 30 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea unui set de minitractor multifuncțional și a unui set de accesorii conform caietului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasiuc Svetlana
Telefonul de contact
69959794
Datele achizitiei
Data publicării
25 oct 2021, 17:31
Data ultimilor modificări
4 nov 2021, 13:33
Valoarea estimată (fără TVA)
1 926 680 MDL
Achizitii.md ID
21045861
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
22 nov 2021 17:52 - 30 dec 2021 17:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitie bunuri CPV: 34100000-8 - Autovehicule
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt_ minitractoare_repetat_actualizat.semnat.pdf anunt_ minitractoare_repetat_actualizat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.10.21 15:15
duae_minitractoare.doc
Documentele la ofertă
-
4.11.21 13:33
Documentele lotului
anunt_ minitractoare_repetat_actualizat.semnat.pdf
-
27.10.21 15:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Damicom

Preţul ofertei: 1 926 680 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului lucru pentru achiziții din 07.12.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări