1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2021 15:49
până la 31.10.2021 09:43
2
Propunerea ofertelor
de la 31.10.2021 09:43
până la 04.11.2021 10:43
3
Licitaţie
de la 05.11.2021 14:00
până la 05.11.2021 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 112 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2021, 15:49 - 31 oct 2021, 9:43
Perioada de depunere a ofertelor: 31 oct 2021, 9:43 - 4 nov 2021, 10:43
Începutul licitației: 5 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

potrivit cerințelor stabilite în Documentația de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Vizir
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2021, 15:41
Data ultimilor modificări
29 oct 2021, 10:43
Valoarea estimată (fără TVA)
112 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
112,50 MDL
Achizitii.md ID
21045785
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
3 nov 2021 15:46 - 31 dec 2021 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Generator cu puterea de 55 kVA CPV: 31100000-7 - Motoare, generatoare şi transformatoare electrice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
22.10.21 15:49
declarație.doc
Documentele la ofertă
-
22.10.21 15:49
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.21 10:43
anexe la documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.21 10:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. PROMO SOLUTII SRL

Preţul ofertei: 105 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor expuse în Documentația standard
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Electromotor-Service

Preţul ofertei: 106 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 138 350,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 1 Generator cu puterea de 55 kVA (locul livrării: str. Doina, 102, mun. Chișinău)
Data:
29 oct 2021, 09:59
Subiectul întrebării:
Termen de livrare 15 decembrie 2021
Întrebare:
O zi buna! Având în vedere faptul că în momentul de față echipamentele acestei clase sunt realizate exclusiv la comandă. Iar termenii reali de producție și livrare sunt de cel puțin 120 de zile. De asemenea, vă atragem atenția că conform anunțului de participare, termenul contractului este indicat „până la 31 decembrie 2022”. Vă rugăm să măriți timpul de livrare solicitat la 120 de zile de la data intrării în vigoare a contractului. Multumesc pentru intelegere.
Răspuns (29 oct 2021, 10:49):
Bună ziua. Vă mulțumim pentru întrebare. A fost admisă o eroare din partea Autorității contractante. În acest context, Vă menționăm că sursele financiare planificate pentru achiziția dată sunt alocate din bugetul anului curent care necesită a fi executat până la sfârșitul anului 2021. Respectiv, termenul de valabilitate a contractului precizat este de 31 decembrie 2021, iar livrarea bunurilor nu poate fi mai mare decât termenul stabilit de 15 decembrie 2021. În Documentația de atribuire au fost efectuate corectări ale erorilor admise. Vă mulțumim.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări