1
Perioada de actualizare
de la 26.10.2021 11:26
până la 05.11.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2021 12:00
până la 16.11.2021 18:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 600 MDL
Perioada clarificărilor: 26 oct 2021, 11:26 - 5 nov 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2021, 12:00 - 16 nov 2021, 18:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Unitatea de măsură cutii. Livrarea în cutii a cîte 100 plicuri de 1,0 gr, HG nr.520 din 22.06.2010, Grafic de livrare: 1 dată pe lună, la comandă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2021, 14:03
Data ultimilor modificări
2 nov 2021, 12:15
Valoarea estimată (fără TVA)
2 600 MDL
Achizitii.md ID
21045771
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 30 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceai negru CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 320.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Cacao CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
26.10.21 11:26
duae_ro_0.doc
Criterii de eligibilitate
-
26.10.21 11:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 7 881,85 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări