1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2021 09:06
până la 28.10.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2021 09:00
până la 03.11.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 666 667 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2021, 9:06 - 28 oct 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2021, 9:00 - 3 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Modernizarea sistemului existent de apa potabila din s. Cobusca Veche
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Laurentiu Perju
Telefonul de contact
026535269
Datele achizitiei
Data publicării
21 oct 2021, 8:20
Data ultimilor modificări
25 oct 2021, 14:38
Valoarea estimată (fără TVA)
666 667 MDL
Achizitii.md ID
21045686
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Durata contractului
3 nov 2021 14:35 - 27 dec 2022 14:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
proiect CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
ds_lucrari
22.10.21 09:06
duae_nou (2).docx
Documentele la ofertă
duae
25.10.21 14:35
anunt nou 23.10.2021.signed.pdf anunt nou 23.10.2021.signed.pdf
tenderNotice
anunt
25.10.21 14:35
Documentele lotului
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini
22.10.21 09:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MAXCOSM PRIM

Preţul ofertei: 633 667 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Desemnat cistigator, cel mai mic pret.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări