1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2021 16:11
până la 08.11.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2021 12:00
până la 18.11.2021 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 884 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2021, 16:11 - 8 nov 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2021, 12:00 - 18 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tehnică de calcul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2021, 16:11
Data ultimilor modificări
28 oct 2021, 9:52
Achizitii.md ID
21045683
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
27.10.21 16:11
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
27.10.21 16:11
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
27.10.21 16:11
Data:
28 oct 2021, 09:52
Subiectul întrebării:
echipamente refurbished sau green reutilizabile
Întrebare:
Buna ziua, Va rog sa ne informati daca putem participa cu echipamente GreenLine (refurbished)?
Răspuns (29 oct 2021, 18:44):
Buna ziua! Doar echipamentele NOI, adică non refurbished.
Computer de birou
Data:
28 oct 2021, 13:20
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua.Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Răspuns (29 oct 2021, 18:53):
Buna ziua! Autoritatea Contractantă va solicita ( de la ofertantul care se află în statutul de „în considerare” din SIA RSAP toate documrentele necesare. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Data:
29 oct 2021, 15:33
Subiectul întrebării:
MFP
Întrebare:
Specificațiile MFP sunt făcute pentru un singur producător - Canon (https://www.canon-europe.com/business-printers-and-faxes/i-sensys-mf440-series/specifications/). În primul rând, aceasta este o încălcare a legii achizițiilor publice și este foarte ciudat să vedem că organul de stat care ar trebui să monitorizeze și să suprime astfel de lucruri, comite chiar el abateri. În al doilea rând, dacă un agent economic nu deține în stoc 100 de astfel de echipamente, atunci este IMPOSIBIL să se livreze în Moldova până la sfârșitul anului. Astfel, atunci când autoritatea contractantă stabilește termenul de livrare 30 de zile în trimestrul 4 și având în vedere situația actuală de pe piața globală în IT, pare a fi lobby pentru interesele unui agent economic. Vă rugăm să modificați timpul de livrare a echipamentului, precum și să faceți modificări la cerințele tehnice pentru a exclude lobby-ul partenerilor Canon din Moldova (BTS Pro sau Accent Electronic)
Răspuns (29 oct 2021, 18:42):
Bună ziua! 1. Atrageți atenția,că specificația tehnică solicitată este deschisă pentru producători, sunt indicate doar cerințele minime, în corespundere cu condițiile tehnice și de utilizare. Reieșind din experiența anterioară, echipamentele pot fi oferite din partea mai multor producători, cu respectarea caietului de sarcini. 2. Autoritatea contractantă NU dispune de informație despre situația actuală de pe piața globală în IT, ca și despre stocurile agenților economice. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Data:
1 nov 2021, 10:04
Subiectul întrebării:
Echipament multifunctional A3
Întrebare:
Buna ziua, Va rog sa ne informati daca specificatia privind grosimea hartiei este un punct obligatoriu pentru dumneavoastra. Echipamentele cu viteza de 30pagini/minut de regula au grosimea de pana la 250gsm/2. La fel, va rog sa ne informati daca putem participa cu monitor de 17cm? Va rog sa reveniti cu un feedback. Multumesc
Răspuns (2 nov 2021, 11:03):
Buna ziua! 1. Grosimea până la 250 g/m2 este suficient. 2. Diagonala monitorului min. 23.8" Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Computer de birou
Data:
3 nov 2021, 18:15
Subiectul întrebării:
Monitor Boxe
Întrebare:
O zi buna! Vă rugăm să clarificați dacă este permisă oferirea unui monitor cu difuzoare externe cu intrare audio 3.5mm. Vă mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (4 nov 2021, 10:34):
Buna ziua! Vă conduceți după caiet de sarcini. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.