1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2021 14:30
până la 08.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2021 10:00
până la 18.11.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2021, 14:30 - 8 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2021, 10:00 - 18 nov 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier pentru birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2021, 14:30
Data ultimilor modificări
3 nov 2021, 14:42
Achizitii.md ID
21045680
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.1.pdf anexa nr.1.pdf
Specificaţie tehnică
anexa nr.1
27.10.21 14:30
anexa nr.4 paza.pdf anexa nr.4 paza.pdf
Specificaţie tehnică
anexa nr.4 paza
27.10.21 14:30
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
duae
27.10.21 14:30
documentația standard (7).pdf documentația standard (7).pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
27.10.21 14:30
anexa nr.3 dulape nișa.pdf anexa nr.3 dulape nișa.pdf
Specificaţie tehnică
anexa nr.3
27.10.21 14:30
anexa nr.2 -birou conducătorului.pdf anexa nr.2 -birou conducătorului.pdf
Specificaţie tehnică
anexa nr.2
27.10.21 14:30
adresele de instalare mobilierului.pdf adresele de instalare mobilierului.pdf
tenderNotice
adresele de instalare mobilierulu
27.10.21 14:30
anunț de participare 2.pdf anunț de participare 2.pdf
tenderNotice
anunț de participare
3.11.21 14:42
Data:
2 nov 2021, 10:46
Subiectul întrebării:
date bancare pentru transfer
Întrebare:
atașați vă rog datele bancare pentru transferul garanției pentru ofertă
Răspuns (2 nov 2021, 14:45):
Autoritatea contractantă: Procuratura Generală a Republicii Moldova reprezentată prin Procurorul General interimar Dumitru ROBU Adresa poștală: Republica Moldova: mun. Chișinău bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 73, Cod IBAN: MD17TRPCAA518410B00407AA Banca: Ministerul Finanțelor-Trezoreria de stat Cod bancă: TREZMD2X Cod fiscal: 1006601003865
Data:
3 nov 2021, 12:42
Subiectul întrebării:
Anunti de participare
Întrebare:
Buna ziua. publicati va rog anunti de participare in format WORD. multumesc
Răspuns (3 nov 2021, 14:10):
Buna ziua, conform cerințelor de Agenția Achiziții Publice, la anunțare procedurii toate ducumentele încărcate trebue să fie în format PDF, cu aplicarea semnăturii electronică conducătorului.
Data:
3 nov 2021, 13:12
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Buna ziua. publicati va rog DUAE in format WORD. multumesc
Răspuns (3 nov 2021, 14:12):
Buna ziua, conform cerințelor de Agenția Achiziții Publice, la anunțare procedurii toate ducumentele încărcate trebue să fie în format PDF, cu aplicarea semnăturii electronică conducătorului.Formularul DUAE in format WORD, puteți găsi pe https://tender.gov.md/ro/documente/modele-de-documente-achizitii-publice
Data:
3 nov 2021, 13:34
Subiectul întrebării:
valoarea estimativa
Întrebare:
buna ziua valoarea estimativa 1 250 000 lei. Conform anuntului asta este suma pentru 13 pozitii,. Pozitia 14 masa pentru paza 1 buc este fara valoarea?
Răspuns (3 nov 2021, 14:44):
Buna ziua, verificați anunț de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.