Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
267 124 MDL
Perioada clarificărilor:
19 oct 2021, 9:49 - 25 oct 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 oct 2021, 12:00 - 29 oct 2021, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Mobilier
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1, lit. d) Legea 131/2015
Argumentare: au fost depuse numai oferte care: nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire
Argumentare: au fost depuse numai oferte care: nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire
Data anulării
11 nov 2021, 15:30
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 oct 2021, 9:37
Data ultimilor modificări
11 nov 2021, 15:31
Achizitii.md ID
21045576
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
19 oct 2021, 19:05
Subiectul întrebării:
Pret mic oferit
Întrebare:
Lot 10-Biblioteca office- pentru 6 bucati oferiti in total 11000 lei? Aceasta suma nu este suficienta nici pentru 2 bucati, in special cu pal dublu.
Lot 11 Arhiva office-pentru 11 bucati oferiti in total 25 208,00lei? Este u suma extrem de mica pentru dimendiunile, parametrii solicitati, in special cu sticla in rama din aluminiu. De asa o suma oferita, maxim 2 bucati pot fi oferite. Adaptati solicitarile la preturile reale de pe piata.
Răspuns (20 oct 2021, 09:48):
Bugetul USARB nu dispune de preturi majorate.
Data:
20 oct 2021, 10:03
Subiectul întrebării:
Buna ziua!!!!
Întrebare:
cerintele sunt mari, bani suficienti nu dispuneti!!!Este o licitatie lipsita de interes.Rugam sa ajustati preturile!!!
Răspuns (20 oct 2021, 15:12):
Bună ziua!
Cerem scruze, dar prețurile noi nu schimbăm.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK