1
Perioada de actualizare
de la 15.10.2021 16:19
până la 25.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2021 10:00
până la 04.11.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 oct 2021, 16:19 - 25 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2021, 10:00 - 4 nov 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de ajustare a proiectului de execuție pentru obiectul ”Amenajarea stației de compostare a deșeurilor vegetale și de reciclare a deșeurilor din construcție și demolări”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2021, 16:16
Data ultimilor modificări
15 oct 2021, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Achizitii.md ID
21045514
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
10 nov 2021 16:18 - 31 dec 2021 16:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de ajustare a proiectului de execuție pentru obiectul ”Amenajarea stației de compostare a deșeurilor vegetale și de reciclare a deșeurilor din construcție și demolări” CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.10.21 16:19
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.10.21 16:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă de operatorul este conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări