1
Perioada de actualizare
de la 15.10.2021 15:29
până la 29.10.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.10.2021 09:00
până la 23.11.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 48 300 MDL
Perioada clarificărilor: 15 oct 2021, 15:29 - 29 oct 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 oct 2021, 9:00 - 23 nov 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Greutate: 70-100gr; Ambalat in polietelena individual, cîte 1buc) in ladă/cutie.Termen de livrare: 2 ori in saptămîna, pînă la ora 9.00; În perioada 01.01.2022-31.12.2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2021, 15:16
Data ultimilor modificări
20 oct 2021, 14:13
Valoarea estimată (fără TVA)
48 300 MDL
Achizitii.md ID
21045498
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
15.Covrigi cu susan/mac CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 15000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.21 15:29
2. ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 produse alimentare p-u 2022.docx
Criterii de eligibilitate
-
20.10.21 14:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 43 274,08 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 44 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări