1
Perioada de actualizare
de la 15.10.2021 10:26
până la 27.10.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2021 09:00
până la 01.11.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 oct 2021, 10:26 - 27 oct 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 oct 2021, 9:00 - 1 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

-
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasiuc Svetlana
Telefonul de contact
69959794
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2021, 8:41
Data ultimilor modificări
19 oct 2021, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
3 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21045419
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
8 nov 2021 10:24 - 31 dec 2021 10:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Vehicule CPV: 34100000-8 - Autovehicule
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_lumteh.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.21 10:26
anunt_de_participare lumteh actualizat.semnat.pdf anunt_de_participare lumteh actualizat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
19.10.21 15:01
document standart_bunuri_ lumteh_actualizat.semnat.pdf document standart_bunuri_ lumteh_actualizat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
19.10.21 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Damicom

Preţul ofertei: 3 197 777 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia Grupului de lucru privind achizitiile publice din 16.11.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări