1
Perioada de actualizare
de la 14.10.2021 14:34
până la 25.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2021 10:00
până la 04.11.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 9 657 011 MDL
Perioada clarificărilor: 14 oct 2021, 14:34 - 25 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2021, 10:00 - 4 nov 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a Centrului de Sănătate Hîncești

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
14 oct 2021, 14:34
Data ultimilor modificări
22 oct 2021, 11:13
Achizitii.md ID
21045395
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt modif- centrul de sanatate.pdf anunt modif- centrul de sanatate.pdf
tenderNotice
4 file
15.10.21 16:37
Data:
14 oct 2021, 15:53
Subiectul întrebării:
buna ziua!!!
Întrebare:
fiind faptul ca este un obiect care este evaluat la o suma de 9 657 011 lei,autoritatea contractanta in anuntul de participare nu solicita de la companii care au interes sa participe la aceasta licitatie,prezentarea a minim a unui contract executat de asa suma in ultimii 5 ani,sau cati bani detine compania in contul bancar,sau linie de creditare,acesti factori sunt decesivi pentru a contracta un antreprenor de buna credidinta!!!!De ce nu se solicita?????
Răspuns (15 oct 2021, 08:16):
In anuntul de participare se solicita prezentarea declarației privind experiența similară, care potrivit art. 40 din Documentatia standart Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului si anume: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract. Deasemenea se solicita in DUAE cifra anuala de afaceri in perioada 2018-2020 12 mln lei.
Data:
15 oct 2021, 11:52
Subiectul întrebării:
Clarificare pozitii
Întrebare:
Buna ziua, la 1.10. Lucrari diverse pozitiea nr.93 din caietul de sarcini nu se gaseste asa norma, va rog sa o clarificati?
Răspuns (15 oct 2021, 13:37):
La pozitia 93 norma este RpVC17A
Data:
15 oct 2021, 15:25
Subiectul întrebării:
Buna ziua!
Întrebare:
Incarcati va rog varianta Word a caietului de sarcini?
Răspuns (15 oct 2021, 16:38):
Este incarcat.
Data:
18 oct 2021, 11:24
Subiectul întrebării:
Clarificare pozitii
Întrebare:
Buna ziua, in compartimentul ,,1.2.1. Lucrari de montare a ascensorului'' pozitiile 7-( 1-14-026-1 ) si 8- ( 1-14-026-4 ), si la ,,1.3. Lucrari electrice'' pozitia 19-( 1-01-001-2 ) va rog sa le clarificati?
Răspuns (18 oct 2021, 11:54):
Nu este clara intrebarea. Formulati mai concret.
Data:
19 oct 2021, 11:30
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Buna ziua. Spuneti va rog procedura data este cu TVA=0 sau TVA=20%? Multumim.
Răspuns (19 oct 2021, 11:50):
Procedura respectiva este cu TVA=0
Data:
19 oct 2021, 13:15
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, clarificati va rog urmatoarele: Devizul "Semnalizare incediu", pozitiile 17, 18, 19, 20, 24 si 26. Cum procedam cu norma de 1.02 daca lucram in alt soft (WinDoc Deviz)?
Răspuns (20 oct 2021, 08:03):
Problema este a Dvoastra. Solutionati cum ati rezolvat-o si in alte cazuri.
Data:
19 oct 2021, 13:34
Subiectul întrebării:
Clarificare pozitii
Întrebare:
Buna ziua, in compartimentul 1.2.1. Lucrari de montare a ascensorului, pozitiile 7-(1-14-026-1) si 8- (1-14-026-4), si la 1.3. Lucrari electrice pozitia 19-(1-01-001-2) va rog sa le clarificati?
Răspuns (20 oct 2021, 08:06):
Generator electric, tensiunea 380 v, putere peste 100 kw
Data:
22 oct 2021, 10:44
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, incarcati va rog planul cabinetului radiologic, ne cer furnizorii utilajului din cabinetul radiologic. Multumim
Răspuns (22 oct 2021, 11:14):
Este incarcat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.