Achiziţie publică
21045370
Lot2 Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni
1
Perioada de actualizare
de la 14.10.2021 10:36
până la 27.10.2021 08:00
până la 27.10.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2021 08:00
până la 05.11.2021 08:00
până la 05.11.2021 08:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
619 700 MDL
Perioada clarificărilor:
14 oct 2021, 10:36 - 27 oct 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 oct 2021, 8:00 - 5 nov 2021, 8:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, locality, str. Bd. Biruinta, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Barbăscumpă Nicolae
Telefonul de contact
+37368114432
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 oct 2021, 20:15
Valoarea estimată (fără TVA)
619 700 MDL
Achizitii.md ID
21045370
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, str. Viilor, din or. Criuleni
Durata contractului
8 nov 2021 02:00 - 20 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SRL Stancom Constrcut
Preţul ofertei:
497 858 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere
10.11.21 17:01
Motivul: Alte temeiuri de respingere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
bc „moldindconbank s.a. (1).semnat.pdf
bc „moldindconbank s.a. (1).semnat.pdf
ID: 17613c19-7690-47a1-912c-073cd5ec974d
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
criuleni - pavaj 2.semnat.pdf
criuleni - pavaj 2.semnat.pdf
ID: 32511687-eea1-4978-b445-0ee681a3d7f5
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
diriginte de santier.semnat.pdf
diriginte de santier.semnat.pdf
ID: a86e396d-c6a0-4260-a2db-9e4b5d63ee4b
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fatã de bugetul public national.semnat.pdf
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fatã de bugetul public national.semnat.pdf
ID: b57f9b60-990b-4ec5-ac03-b5552cddd127
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
formularul f3.1 oferta 2.semnat.pdf
formularul f3.1 oferta 2.semnat.pdf
ID: f9042397-eedd-4dd9-8c86-be0c43a30c7e
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:21
Data deschiderii:
5.11.21 09:20
2
Denumirea participantului:
MAXCOSM PRIM
Preţul ofertei:
556 497,23 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere
11.11.21 08:45
Motivul: Alte temeiuri de respingere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
contractlaboratorconstructiesemnat.pdf
ID: 05691768-d76c-4d51-8d8a-319677f78750
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
certificatfiscsemnat.pdf
ID: 163b292d-0a71-4838-8ddf-c19a7b7a0326
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
certificatedeconformitatematconstructie.pdf
ID: 181ca6f2-6ea6-4194-914c-0bc2d23529a6
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
bilantulsrlmaxcosmprimsemnat.pdf
ID: 230307a2-b908-473b-b22a-ea167c94d273
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
certificatcontbancarsemnat.pdf
ID: 24e25d9b-3558-4e3f-a638-b9260904c572
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
garantiabancarasemnat.pdf
ID: 2f1fe1cd-49ca-4dac-b8fc-52ba70a3a883
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
act20211019semnat.pdf
ID: 362fb8cd-2dab-4404-ac9e-289b5bee7020
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
dirigintedesantiersemnat.pdf
ID: 3eafad8c-499e-4507-b750-fc818a96cf94
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
declaratiedotaritehnicesemnat.pdf
ID: 42d6ab24-b542-446f-b854-9bb5d854ae91
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
avizinspectiasemnat.pdf
ID: 5113d517-c24b-428e-a319-956f63cfbd25
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
duaesemnatsemnat.pdf
ID: 579fe9b2-e7ef-41b9-89f8-b72edd63297e
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
extrasmaxpart1semnat.pdf
ID: 66b979b9-7f05-4301-a252-513edef1e919
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
personaluldespecialitate2021semnat.pdf
ID: 679c7fd0-2f8e-4ebf-ba22-c818a5c5c472
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
devizcriuleni(lot2)semnat.pdf
ID: 6cae07e7-a657-4155-9f7c-d888da82c161
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
deciziedeinregistrareimg20211021_13503082semnat.pdf
ID: b32d9899-e212-4456-98d4-eea58345de22
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
1ds_lucrari(1)comsemnat.pdf
ID: c6518a88-d95f-4fe6-a5a8-db93ddc9240e
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
scrisoarederecomandare2021semnat.pdf
ID: f8f5e8ed-f6af-47e6-be78-5a77775fb2d5
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
11.11.21 08:44
3
Denumirea participantului:
Structural Construct
Preţul ofertei:
663 052,34 MDL
Statut:
Învingător
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare și cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire.
În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis în baza Grupului de lucru atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic pentru Lot 1 Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni – cu valoarea de 736,069.35 MDL (fără TVA) și Lot 2 Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni – cu valoarea de 663,052.34 MDL (fără TVA), SRL Structural Construct, și întrunirea tuturor criteriilor invocate în caietul de sarcini.
Oferta câștigătoare corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitație ce ține de prețul propus, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele și alte documente necesare calificării.
La evaluarea părții financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările și respectând toate cerințele înaintate față de obiectul achiziției conform caietului de sarcini.
Contractul de antrepiză va fi încheiat cu ofertantul câștigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanția pentru ofertă.
Potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achziții Publice – Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani.
15.11.21 11:54
Motivul: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare și cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire.
În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis în baza Grupului de lucru atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic pentru Lot 1 Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni – cu valoarea de 736,069.35 MDL (fără TVA) și Lot 2 Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni – cu valoarea de 663,052.34 MDL (fără TVA), SRL Structural Construct, și întrunirea tuturor criteriilor invocate în caietul de sarcini.
Oferta câștigătoare corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitație ce ține de prețul propus, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele și alte documente necesare calificării.
La evaluarea părții financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările și respectând toate cerințele înaintate față de obiectul achiziției conform caietului de sarcini.
Contractul de antrepiză va fi încheiat cu ofertantul câștigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanția pentru ofertă.
Potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achziții Publice – Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 19:38
Data deschiderii:
11.11.21 08:45
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK