Achiziţie publică
21045370
Lot 1 Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni
1
Perioada de actualizare
de la 14.10.2021 10:36
până la 27.10.2021 08:00
până la 27.10.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2021 08:00
până la 05.11.2021 08:00
până la 05.11.2021 08:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
696 280 MDL
Perioada clarificărilor:
14 oct 2021, 10:36 - 27 oct 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 oct 2021, 8:00 - 5 nov 2021, 8:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, locality, str. Bd. Biruinta, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Barbăscumpă Nicolae
Telefonul de contact
+37368114432
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 oct 2021, 20:15
Valoarea estimată (fără TVA)
696 280 MDL
Achizitii.md ID
21045370
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni
Durata contractului
8 nov 2021 02:00 - 20 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SRL Stancom Constrcut
Preţul ofertei:
560 489 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
09.11.21 11:03
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
criuleni - pavaj 1.semnat.pdf
criuleni - pavaj 1.semnat.pdf
ID: 66b1cb04-bc4c-4ca8-82ec-fc2fa54ada1a
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fatã de bugetul public national.semnat.pdf
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fatã de bugetul public national.semnat.pdf
ID: 7c41dfa7-9985-40d0-bd98-83d7e88e4511
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
diriginte de santier.semnat.pdf
diriginte de santier.semnat.pdf
ID: a8607dfc-b7d6-4981-b780-923b33933272
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
bc moldindconbank s.a. (1).semnat.pdf
bc moldindconbank s.a. (1).semnat.pdf
ID: d482b8f4-44fb-4e59-9ee3-dea35d433d6c
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
formularul f3.1 oferta 1.semnat.pdf
formularul f3.1 oferta 1.semnat.pdf
ID: ffdb0149-53b7-4068-83f6-c4e362b0f884
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 15:19
Data deschiderii:
5.11.21 09:18
2
Denumirea participantului:
MAXCOSM PRIM
Preţul ofertei:
625 692,54 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere
10.11.21 17:13
Motivul: Alte temeiuri de respingere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
dirigintedesantiersemnat.pdf
ID: 306a3709-c9ba-4e28-9ebf-2b824c59630e
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
certificatedeconformitatematconstructie.pdf
ID: 3b338738-4a8a-43d8-b695-0a399a157254
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
contractlaboratorconstructiesemnat.pdf
ID: 4148b3f5-f1ab-4b99-82eb-25fe34a58154
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
extras2semnat.pdf
ID: 513754ec-7516-4af0-973f-f1670cff35f5
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
img_0001semnat.pdf
ID: 517c6c2f-a81b-4bdf-a384-aca6922ca3cb
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
declaratiedotaritehnicesemnat.pdf
ID: 58e72e37-f1c4-4c4f-9d2e-396a5e7462ab
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
certificatcontbancarsemnat.pdf
ID: 7dbb4164-279e-4684-8ad2-54cb049228c1
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
devizcriuleni(lot1)semnat.pdf
ID: 80085d95-e019-4971-afea-2ae260970091
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
extrasmaxpart1semnat.pdf
ID: 8f94bda3-c367-4d6d-8db5-188a09a141ea
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
act20211019semnat.pdf
ID: 93e0987f-e3ed-4542-bcfd-6ddcf4a55aba
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
personaluldespecialitate2021semnat.pdf
ID: 9a826be2-5a5f-486d-8888-331997514a4d
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
1ds_lucrari(1)comsemnat.pdf
ID: 9e72301e-e834-429e-a1b3-ba4deea5ed29
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
certificatfiscsemnat.pdf
ID: a0c30169-e5b2-4dc3-bf2b-d120bf58186a
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
formularecomsemnat.pdf
ID: a758f1f4-672d-41bf-aad5-3374b63ab6ad
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
duaesemnat.pdf
ID: aa2440c6-676a-4104-a1fb-61ac174de7ad
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
garantiabancarasemnat.pdf
ID: bd083fbc-c9d9-466a-a4a2-d2704656ac8e
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
avizinspectiasemnat.pdf
ID: c568d761-e3f9-4189-966d-09305991b1ff
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
deciziedeinregistrareimg20211021_13503082semnat.pdf
ID: c5db00df-cd7d-4961-ba13-1bbe1c14914f
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
scrisoarederecomandare2021semnat.pdf
ID: dbb263ab-9b74-4965-8612-e7e6de39db58
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
bilantulsrlmaxcosmprimsemnat.pdf
ID: e0d5f416-7d91-45e3-bde8-129493dfd659
x_technicalDocuments
Data încărcării:
4.11.21 21:28
Data deschiderii:
9.11.21 11:04
3
Denumirea participantului:
Structural Construct
Preţul ofertei:
736 069,35 MDL
Statut:
Învingător
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare și cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire.
În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis în baza Grupului de lucru atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic pentru Lot 1 Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni – cu valoarea de 736,069.35 MDL (fără TVA) și Lot 2 Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni – cu valoarea de 663,052.34 MDL (fără TVA), SRL Structural Construct, și întrunirea tuturor criteriilor invocate în caietul de sarcini.
Oferta câștigătoare corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitație ce ține de prețul propus, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele și alte documente necesare calificării.
La evaluarea părții financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările și respectând toate cerințele înaintate față de obiectul achiziției conform caietului de sarcini.
Contractul de antrepiză va fi încheiat cu ofertantul câștigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanția pentru ofertă.
Potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achziții Publice – Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani.
15.11.21 11:31
Motivul: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare și cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire.
În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis în baza Grupului de lucru atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic pentru Lot 1 Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni – cu valoarea de 736,069.35 MDL (fără TVA) și Lot 2 Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni – cu valoarea de 663,052.34 MDL (fără TVA), SRL Structural Construct, și întrunirea tuturor criteriilor invocate în caietul de sarcini.
Oferta câștigătoare corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitație ce ține de prețul propus, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele și alte documente necesare calificării.
La evaluarea părții financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările și respectând toate cerințele înaintate față de obiectul achiziției conform caietului de sarcini.
Contractul de antrepiză va fi încheiat cu ofertantul câștigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanția pentru ofertă.
Potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achziții Publice – Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
4.11.21 19:36
Data deschiderii:
10.11.21 17:22
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK