Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21045207
1
Perioada de actualizare
de la
13.10.2021 10:10
până la 28.10.2021 19:18
până la 28.10.2021 19:18
2
Propunerea ofertelor
de la
28.10.2021 19:18
până la 03.11.2021 19:18
până la 03.11.2021 19:18
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
7 021 683,33 MDL
Perioada clarificărilor:
13 oct 2021, 10:10 - 28 oct 2021, 19:18
Perioada de depunere a ofertelor:
28 oct 2021, 19:18 - 3 nov 2021, 19:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Implementarea proiectului : Instalații de epurare și rețele exterioare de canalizare s. Bardar, r. Ialoveni (Etapa III)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6811, MOLDOVA, Ialoveni, s.Bardar, str. A. David 68
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2021, 10:10
Data ultimilor modificări
26 oct 2021, 19:18
Achizitii.md ID
21045207
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
1.4. caiet de sarcini.semnat.pdf
1.4. caiet de sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
- caietul de sarcini (Formularul Nr.1) varianta PDF
13.10.21 10:10
1.5. ds_lucrari.semnat.pdf
1.5. ds_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Documentația standard
13.10.21 10:10
1.4. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
- caietul de sarcini (Formularul Nr.1) varianta WORD
13.10.21 10:10
gardul metalic specificatia.pdf
gardul metalic specificatia.pdf
Specificaţie tehnică
-Gardul metalic, specificatia
21.10.21 16:04
poarta si portita specificatia.pdf
poarta si portita specificatia.pdf
Specificaţie tehnică
Poarta si portita, specificatii
21.10.21 16:04
1.2.2. anunt de participare.semnat.pdf
1.2.2. anunt de participare.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
1.2.2. anunt de participare.semnat.pdf
1.2.2. anunt de participare.semnat.pdf
ID: f45aa60f-e387-4919-ba1d-9a663a335a13
tenderNotice
-
1.2.1. anunt de participare.semnat.pdf
1.2.1. anunt de participare.semnat.pdf
ID: f45aa60f-e387-4919-ba1d-9a663a335a13
tenderNotice
-
1.2. anunt de participare.semnat.pdf
1.2. anunt de participare.semnat.pdf
ID: f45aa60f-e387-4919-ba1d-9a663a335a13
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare
21.10.21 16:04
Data:
18 oct 2021, 09:00
Subiectul întrebării:
documentatie
Întrebare:
Solicitam sa modificati cerinta prevazuta la pct.9 si pct.10 (trebuie sa le comasati, sar nu sa fie stipulate ca cerinte aparte)din anuntul de participare deoarece contravine prevederilor art.22 alin.(3) lit. a) Legii nr.131/2015 care prevede ca (3) In cazul aplicarii unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achizitii publice de lucrari, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta are dreptul de a le solicita acestora, in functie de specificul, de volumul si de complexitatea lucrarilor ce urmeaza sa fie executate si numai in masura in care aceste informatii sint relevante pentru indeplinirea contractului, urmatoarele: a) lista lucrarilor similare executate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, in care sa se contina cel putin un contract de lucrari similare a carui valoare sa nu fie mai mica de 75% din valoarea viitorului contract SAU valoarea cumulata a tuturor contractelor executate in ultimul an de activitate sa fie egala ca sau mai mare decit valoare viitorului contract confirmata prin prezentarea contractelor de antrepriza sau subantrepriza,precum si procesele verbale de receptie la finalizarea lucrarilor .
Răspuns (18 oct 2021, 15:47):
Va multumim, punctele 9 si 10 au fost comasate.
Data:
20 oct 2021, 14:12
Subiectul întrebării:
documentatie
Întrebare:
Am studiat modificarile, insa dvs trebuie sa adaugati sintagma SAU
Experienta similara se va demonstra prin Anexa 12 SAU Anexa 13
Răspuns (21 oct 2021, 16:06):
modificarile au fost efectuate
Data:
20 oct 2021, 14:26
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz nr.7-1-1
Poz 14 va rog sa indicati dimensiunile gardului si accesoriile necesare
Poz 24 va rog sa indicati dimensiunile portii si portitei si accesoriile necesare
Răspuns (24 oct 2021, 09:36):
În documentele procedurii de achiziție au fost adaugate doua fisiere *pdf (Gardul metalic specificatia si Poarta si portita specificatia) in care puteti gasi dimensiunile si accesoriile care va intereseaza.
Data:
20 oct 2021, 16:25
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz nr.2-2-2 SP.Solutii tehnologice poz.30 ce tip de beton se foloseste?
Răspuns (21 oct 2021, 15:14):
Beton cl B75
Data:
22 oct 2021, 09:32
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Canalizarea exterioara poz.32 la pozitia data se aplica coeficint? sau punem 50% din costul materialului?
Răspuns (25 oct 2021, 19:58):
Coefiecientul e 0.5
Data:
27 oct 2021, 09:38
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz nr.2-13-1 la pozitiile 23 si 24 se aplica coeficienti?
Răspuns (27 oct 2021, 23:04):
Da, coeficientul este 0.6 (40% este material reutilizat)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK