Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
11.10.2021 17:34
până la 20.10.2021 08:41
până la 20.10.2021 08:41
2
Propunerea ofertelor
de la
20.10.2021 08:41
până la 23.10.2021 08:41
până la 23.10.2021 08:41
3
Licitaţie
de la
25.10.2021 15:00
până la 25.10.2021 15:41
până la 25.10.2021 15:41
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
159 166,66 MDL
Perioada clarificărilor:
11 oct 2021, 17:34 - 20 oct 2021, 8:41
Perioada de depunere a ofertelor:
20 oct 2021, 8:41 - 23 oct 2021, 8:41
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mănuși și dezinfectanți
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 oct 2021, 17:34
Data ultimilor modificări
13 oct 2021, 16:09
Achizitii.md ID
21045068
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_echipament anticovid.semnat.pdf
ds_echipament anticovid.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
11.10.21 17:34
Data:
13 oct 2021, 16:09
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Buna ziua.
Va rugam sa anexati DUAE in format word.
Răspuns (13 oct 2021, 16:22):
Bună ziua,
formularul DUAE în format Word vă rugăm să îl descărcați de pe pagina web oficială a Agenției Achiziții Publice www.tender.gov.md, compartimentul Documente, rubrica Modele de documente achiziții publice sau la următorul link https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=121980&lang=ro (Ordinul nr. 72/2020 al Ministrului finanțelor cu privire la aprobarea formularului standard al Documentului unic de achiziții European)
Mănuși
Data:
14 oct 2021, 12:10
Subiectul întrebării:
Manusi
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa modificati specificatiile tehnice fata de Lotul MANUSI, prin exluderea solicitarii ca acestea sa fie PUDRATE, precum si solicitarea in partea ce tine de cantitatea manusilor in cutie. Va multumim.
Răspuns (15 oct 2021, 13:45):
Bună ziua,
Cu referire la excluderea cerinței „pudră” pentru mănuși, autoritatea contractantă stabilește specificațiile tehnice în documentația de atribuire în corespundere cu necesitățile acesteia (art. 37 alin. (4) din legea nr. 131/2015). Cerința ca mănușile să fie pudrate rezidă din raționamentul că sunt mai ușor de utilizat.
În partea ce vizează cantitatea de mănuși indicată pentru 1 cutie, și anume de 50 de perechi se explică că 50 de perechi/cutie este echivalentul la 100 de bucăți de mănuși/cutie.
Astfel, operatorii economici interesați urmează să depună oferta conform cerințelor prestabilite.
Mănuși
Data:
15 oct 2021, 17:34
Subiectul întrebării:
Manusi
Întrebare:
Se vor accepta manusi din nitril sau vinil?
Răspuns (18 oct 2021, 08:41):
Bună ziua. Conform documentației de atribuire se solicită mănuși din latex sau nitril.
Data:
18 oct 2021, 09:16
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Unde va fi locul de livrare?
Răspuns (18 oct 2021, 10:30):
Bună ziua. Potrivit pct. 12 din Anunțul de participare, locul de livrare la sediul Comisiei Electorale Centrale - mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri nr. 119.
Data:
18 oct 2021, 18:31
Subiectul întrebării:
Termeni si conditii de achitare
Întrebare:
Buna ziua. Care sunt conditiile si termenii de achitare?
Răspuns (19 oct 2021, 09:07):
Bună ziua. Achitarea se va efectua în condiții generale: în termen de 20 de zile bancare din momentul livrării Bunurilor, prezentării facturii și semnării Actului de predare-primire a bunurilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK