1
Perioada de actualizare
de la 06.10.2021 14:47
până la 18.10.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.10.2021 11:00
până la 26.10.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 111 250 MDL
Perioada clarificărilor: 6 oct 2021, 14:47 - 18 oct 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 oct 2021, 11:00 - 26 oct 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de sterilizare, microcipare și vaccinare a pisicilor fără stăpân
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2021, 14:39
Data ultimilor modificări
6 oct 2021, 14:47
Valoarea estimată (fără TVA)
111 250 MDL
Achizitii.md ID
21044933
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
8 nov 2021 14:42 - 31 dec 2021 14:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de sterilizare, microcipare și vaccinare a pisicilor fără stăpân (femele) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de sterilizare, microcipare și vaccinare a pisicilor fără stăpân (masculi) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae .semnat.pdf duae .semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
6.10.21 14:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fundația LAIKA

Preţul ofertei: 111 250 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări