1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2021 09:51
până la 17.10.2021 15:57
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2021 15:57
până la 31.10.2021 14:57
3
Licitaţie
de la 01.11.2021 14:00
până la 01.11.2021 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2021, 9:51 - 17 oct 2021, 15:57
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2021, 15:57 - 31 oct 2021, 14:57
Începutul licitației: 1 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de evaluare şi de analiză a asigurării calităţii sistemelor (servicii de testare a securitatii sistemului informatic al BNM)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2021, 9:37
Data ultimilor modificări
15 oct 2021, 15:57
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
400 MDL
Achizitii.md ID
21044830
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 dec 2021 09:44 - 30 mart 2022 09:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de penetrare și evaluare a vulnerabilităților informatice în cadrul sistemului informatic al BNM prin teste specifice de penetrare din exteriorul și interiorul infrastructurii de rețea CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
4.10.21 09:51
3. formular duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
4.10.21 09:51
1. documentatia de atribuire.pdf 1. documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
-
15.10.21 15:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OMEGA TRUST

Preţul ofertei: 288 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii acumulând un punctaj maxim de 100%.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ICS KPMG Moldova SRL

Preţul ofertei: 375 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Deloitte Consultanta SRL

Preţul ofertei: 396 409,65 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări