1
Perioada de actualizare
de la 29.09.2021 14:59
până la 06.10.2021 15:31
2
Propunerea ofertelor
de la 06.10.2021 15:31
până la 15.10.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 629 833 MDL
Perioada clarificărilor: 29 sept 2021, 14:59 - 6 oct 2021, 15:31
Perioada de depunere a ofertelor: 6 oct 2021, 15:31 - 15 oct 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de renovare a sălii de operații și spațiilor adiacente destinate intervențiilor ortopedice și neurochirurgicale din cadrul Departamentului de Chirurgie Pediatrică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
29 sept 2021, 14:56
Data ultimilor modificări
4 oct 2021, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
1 629 833 MDL
Achizitii.md ID
21044738
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Durata contractului
21 oct 2021 14:58 - 31 dec 2021 14:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de renovare a sălii de operații și spațiilor adiacente destinate intervențiilor ortopedice și neurochirurgicale din cadrul Departamentului de Chirurgie Pediatrică CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
1 duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
29.09.21 14:59
1 duae_ro_0.semnat.pdf 1 duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.09.21 14:59
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.09.21 14:59
ds_lucrari_modificat 04.10.21.semnat.pdf ds_lucrari_modificat 04.10.21.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
4.10.21 15:31
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
4.10.21 15:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Unicons AI

Preţul ofertei: 1 130 823,34 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VSN CONS SRL

Preţul ofertei: 1 396 775,98 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări