1
Perioada de actualizare
de la 28.09.2021 09:24
până la 13.10.2021 09:22
2
Propunerea ofertelor
de la 13.10.2021 09:22
până la 21.10.2021 08:22
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 033,33 MDL
Perioada clarificărilor: 28 sept 2021, 9:24 - 13 oct 2021, 9:22
Perioada de depunere a ofertelor: 13 oct 2021, 9:22 - 21 oct 2021, 8:22
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ambalaj - min 400 - max 500 gr. Document obligatoriu: Certificat de conformitate - va fi prezentat inclusiv cu anexele corespunzătoare în care operatorul va evidenția sau marca numărul lotului pentru care a fost oferit.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
28 sept 2021, 9:20
Data ultimilor modificări
30 sept 2021, 12:12
Valoarea estimată (fără TVA)
26 033,33 MDL
Achizitii.md ID
21044693
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 15. Praf pentru instalaţiile sanitare CPV: 39830000-9 - Produse de curăţat
Cantitatea: 3550.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
28.09.21 09:24
anunt de participare semnat.pdf anunt de participare semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
28.09.21 09:24
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
28.09.21 09:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rodital Lux SRL

Preţul ofertei: 21 447,91 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Catadeni-Lux

Preţul ofertei: 22 453,75 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 25 737,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări