1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2021 17:10
până la 02.10.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2021 09:00
până la 11.10.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 167 072,13 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2021, 17:10 - 2 oct 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2021, 9:00 - 11 oct 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații curente a sediului DDF Ungheni din or. Ungheni, str. Națională, 17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
27 sept 2021, 17:00
Data ultimilor modificări
27 sept 2021, 17:10
Valoarea estimată (fără TVA)
167 072,13 MDL
Achizitii.md ID
21044683
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
13 oct 2021 17:09 - 31 dec 2021 17:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații curente a sediului DDF Ungheni din or. Ungheni, str. Națională, 17 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE (Word)
27.09.21 17:10
declarația privind confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor (word)
27.09.21 17:10
anunt_de_participare ddf ungheni.pdf anunt_de_participare ddf ungheni.pdf
tenderNotice
Anunț de participare PDF
27.09.21 17:10
documentația standard de lucrări.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard de Lucrări (Word)
27.09.21 17:10
caiet de sarcini ddf ungheni (1).pdf caiet de sarcini ddf ungheni (1).pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini (PDF)
27.09.21 17:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 133 514,72 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Casabella Group

Preţul ofertei: 144 848,12 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Companado

Preţul ofertei: 160 837,92 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ca urmare a evaluării ofertelor și caracteristicelor tehnice prezentate, grupul de lucru a decis desemnarea cîștigătorului operatorului economic „COMPANADO” SRL, ca urmare a prezentării ofertei care corespunde caracteristicelor tehnice și cerințelor obligatorii solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări