1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2021 15:55
până la 04.10.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2021 17:00
până la 11.10.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 550 759 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2021, 15:55 - 4 oct 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2021, 17:00 - 11 oct 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrărilor de organizare a evacuarii apelor pluviale s. Geamana, r. Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Sturza
Telefonul de contact
069155463
Datele achizitiei
Data publicării
27 sept 2021, 15:44
Data ultimilor modificări
27 sept 2021, 16:08
Valoarea estimată (fără TVA)
550 759 MDL
Achizitii.md ID
21044674
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
14 oct 2021 15:47 - 30 dec 2021 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrărilor de organizare a evacuarii apelor pluviale s. Geamana, r. Anenii Noi CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.semnat.pdf
27.09.21 16:08
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae_ro_0.doc
27.09.21 16:08
ds_lucrari repetata.semnat.pdf ds_lucrari repetata.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ds_lucrari repetata.semnat.pdf
27.09.21 16:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 671 418,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări