1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2021 14:53
până la 01.10.2021 10:59
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2021 10:59
până la 04.10.2021 13:59
3
Licitaţie
de la 05.10.2021 15:00
până la 05.10.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 324 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2021, 14:53 - 1 oct 2021, 10:59
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2021, 10:59 - 4 oct 2021, 13:59
Începutul licitației: 5 oct 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Banci scolare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str. 1 Mai
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandra Rusu
Telefonul de contact
025424542
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2021, 14:48
Data ultimilor modificări
29 sept 2021, 8:57
Valoarea estimată (fără TVA)
324 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21044601
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str. 1 Mai
Durata contractului
4 oct 2021 14:52 - 31 dec 2021 14:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set bancă individuală cu scaun CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 180.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_participare 16.signed.pdf anunt_participare 16.signed.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare
24.09.21 14:53
documentatia_standard_bunuri nou.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard
24.09.21 14:53
duae nou.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
24.09.21 14:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VMS-COMPANIE

Preţul ofertei: 259 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cartdidact

Preţul ofertei: 260 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde specificatiilor tehnice solicitate,astfel prezentind o informatie veridica despre produsele sale.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot. 1 Banci scolare
Data:
29 sept 2021, 08:58
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
DECLARAŢIE privind confirmat prin semnatura electronica a participantului Obligatoriu confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale,pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani. APROBAT prin OrdinulMinistrului Finanțelornr. 145 din 24 noiembrie 2020- acest document se prezinta doar de catre OE desemnat cistigator. Acest lucru este scris chiar in textul declaratiei. Asa ca solicitarea de a prezentarea acetuia OBLIGATORIU de la toti participantii este una absurda. Schimbati parametrii de calificare in anunt prin excluderea acestei solicitari.
Răspuns (29 sept 2021, 10:59):
Conform art.29,al.4 al Legii Achizitiilor Publice, Autoritatea contractantă are dreptul de a stabili în scopul transparentei maxime cerintele privind eligibilitatea operatorilor economici ,aceasta cerinta fiind considerata utila pina la desemnarea O.E.cistigator.Aceasta n-ar trebui sa fie un impediment pentru prezentarea documentelor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări