1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2021 11:40
până la 28.09.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.09.2021 12:00
până la 07.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 625 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2021, 11:40 - 28 sept 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 sept 2021, 12:00 - 7 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

„Reparația capitală a învelișului pietonal din str.Ștefan cel Mare (de la "Casa Ofițerilor" pînă la str. N.Testemițanu)”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 sept 2021, 17:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 625 000 MDL
Achizitii.md ID
21044595
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ștefan cel Mare din mun.Bălți
Durata contractului
18 oct 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Reparația capitală a învelișului pietonal din str.Ștefan cel Mare (de la "Casa Ofițerilor" pînă la str. N.Testemițanu)”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți î CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari.semnat
Documentele la ofertă
documentatia standard - formulare, contract-model
24.09.21 11:40
Anunt de participare - trotuar str. Stefan cel Mare.semnat
Documentele la ofertă
anunt de participare
24.09.21 11:40
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
24.09.21 11:40
Caiet de sarcini str. St. cel Mare de la Casa Ofiterilor pina la str. N. Testemiteanu
Documentele la ofertă
caiet de sarcini, listat cu cantitati
24.09.21 11:40
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
24.09.21 11:40
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
24.09.21 11:40
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE
24.09.21 11:40
Caiet de sarcini str. St. cel Mare de la Casa Ofiterilor pina la str. N. Testemiteanu.semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini, listat cu cantitati
24.09.21 11:40
Forma nr.5.semnat
Documentele la ofertă
forma nr.5
24.09.21 11:40
Forma nr.5
Documentele la ofertă
forma nr.5
24.09.21 11:40
documentatia_standard_lucrari
Documentele la ofertă
documentatia standard - formulare, contract-model
24.09.21 11:40
corect -modificat - forma nr.5
Documentele la ofertă
modificare volume - forma nr.5
24.09.21 17:30
corect - modificat - Caiet de sarcini str. St. cel Mare de la Casa Ofiterilor pina la str. N. Testemiteanu
Documentele la ofertă
modificare volume - forma nr.1
24.09.21 17:30
corect -modificat - forma nr.5.semnat
Documentele la ofertă
modificare volume - forma nr.5
24.09.21 17:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Danlevita

Preţul ofertei: 1 471 364,37 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Comentarii: Au fost examinate totalmente documentele ofertei cu cel mai mic preț SRL ”Danlevita”. Operatorul economic SRL ”Danlevita” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit devizele, graficul de executare, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL „Danlevita” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. În urma solicitării clarificărilor din partea autorității contractante, operatorul economic a suplimentat informația despre experiența similară și a oferit garanții cu referire la dirigintele de șantier pentru lucrările achiziționate. Clarificările oferite se anexează pe platforma electronică.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 1 533 952,24 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopul examinarii ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 1 573 272,18 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopul examinarii ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 1 973 412,68 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopul examinarii ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări