Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
21.09.2021 18:21
până la 25.09.2021 00:00
până la 25.09.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.09.2021 00:00
până la 27.09.2021 00:00
până la 27.09.2021 00:00
3
Licitaţie
de la
27.09.2021 15:00
până la 27.09.2021 15:09
până la 27.09.2021 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
135 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 sept 2021, 18:21 - 25 sept 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 sept 2021, 0:00 - 27 sept 2021, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mobilier de amfiteatru pentru sala 530 al blocului central al USM
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2021, 18:21
Data ultimilor modificări
22 sept 2021, 12:13
Achizitii.md ID
21044491
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
22 sept 2021, 12:13
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Cerințe generale pentru mobilierul de amfiteatru:
1. Odată cu depunerea ofertei tehnice și financiare, va fi depusă schița RLV, proiectul 3D și randări din minim 3 unghiuri. În acest sens, se solicita vizita ofertantul la obiectiv pentru luarea măsurătorilor și, respectiv, elaborarea schițelor.
2. Ofertantul va prezenta mostre pentru produsele de mobilier ofertate conform fișelor tehnice 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5, imaginile sunt orientative dar trebuie să păstreze stilul arhitectural.
3. Odată cu depunerea ofertei tehnice și financiare, vor fi depuse și certificările de calitate emise de către un laborator acreditat în UE: SR EN 12727:2004, SR EN 1728:2012, SR EN 1729-1: 2007, SR EN 1729-2:2012, SR EN 1730:2013.
Toate aceste cerinte contravin legislatiei. Solicitam sa fie excluse.
Cu ref.la solicitarea 1- Autoritatea contractanta este OBLIGATA sa prezinte operatorului economic schița RLV, proiectul 3D și randări din minim 3 unghiuri. OE nu este firma de proiectare. OE doar livreaza, instaleaza conform proiectului si garanteaza calitatea lucrarilor si bunului oferit. Astfel solicitam prezentarea din partea AC a schiței RLV, proiectului 3D și randări din minim 3 unghiuri pentru ca OE sa-i fie mai clar.
Răspuns (23 sept 2021, 16:25):
Randarile din 3 unghiuri au fost plasate pe platformă. Vedeți documentul POZE3d.pdf încărcat în documentul achiziții pentru a vizualiza randările sălii în 5 unghiuri.
Data:
22 sept 2021, 12:18
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Cu referire la punctul 3 din Cerințe generale pentru mobilierul de amfiteatru: mentionam ca Republica Moldova nu face parte din UE, respectiv solicitarea de a prezenta certificatele SR EN 12727:2004, SR EN 1728:2012, SR EN 1729-1: 2007, SR EN 1729-2:2012, SR EN 1730:2013 emise de un laborator acredidat in UE este una absurda si contravine grav legislatiei RM. Solicitam sa fie exclusa.
Răspuns (23 sept 2021, 16:28):
Acestea sunt solicitarile finantatorului. În cazul în care nu aveți certificatele respective rugam sa prezentati certificate echivalente fie emise de către un laborator acreditat în Republica Moldova fie de peste hotarele țării.
Data:
22 sept 2021, 12:24
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Cu referire la punctul 2 din Cerințe generale pentru mobilierul de amfiteatru: mentionam ca prezentarea mostrelor este una abuziva, in masura in care un OP poate sa nu aiba la depozit mostre anume pentru modelele solicitate de catre dvs. Solicitam excluderea acestui punct. In caz contrar vom fi nevoiti sa atacam documentatia de atribuire.
Răspuns (23 sept 2021, 16:30):
Prezentarea mostrelor este solicitarea finanțatorului. În cazul în care nu aveți mostre în depozit rugăm să prezentați poze cu mostre reale.
Data:
24 sept 2021, 10:56
Subiectul întrebării:
Raspunsuri
Întrebare:
Cu referire la raspunsurile din 23 septembrie orele 16.30, 16.28- fraza ,,este solicitarea finatatorului”- este un raspuns care contravine legislatiei. AC ESTE OBLIGAT sa organizeze procesul de achizitie in stricta corespundere cu legislatia RM , dar NU în conformitate cu SOLICITARILE FINATATORULUI. Adaptati solicitarile din documentatia standard in conformitate cu legislatia RM. Includeti în documentatia de atribuire schimbarile care le-ati indicat in raspunsurile de mai sus.
Răspuns (24 sept 2021, 15:40):
Achizitia respectiva este desfasurata in corespundere cu legislatia Republicii Moldova. Daca considerati ca va sunt lezate drepturile rugam sa indicati concret articolul si legea.
Data:
24 sept 2021, 10:59
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Totusi mai este nevoie odată cu depunerea ofertei tehnice și financiare, să fie depusă schița RLV, proiectul 3D și randări din minim 3 unghiuri, în masura in care AC deja a depus aceste documente?
Răspuns (24 sept 2021, 15:40):
Imaginile incarcate de noi sunt orientative, urmeaza sa prezentati oferta dumneavoastra conform caietului de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK