1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2021 17:25
până la 08.10.2021 09:07
2
Propunerea ofertelor
de la 08.10.2021 09:07
până la 16.10.2021 09:07
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 701 358,33 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2021, 17:25 - 8 oct 2021, 9:07
Perioada de depunere a ofertelor: 8 oct 2021, 9:07 - 16 oct 2021, 9:07
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

„Amenajarea teritoriului prin pavarea și dispunerea curții interioare a instituției educației timpurie Nr.3 din str.Bulgară,98 mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți; Contract pe 2 ani -
a.2021 – 1 876 289,17 / 2 251 547,00
a.2022 – 2 825 069,17 / 3 390 083,00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 oct 2021, 14:53
Valoarea estimată (fără TVA)
4 701 358,33 MDL
Achizitii.md ID
21044490
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Bulgară,98 mun.Bălți
Durata contractului
18 oct 2021 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Amenajarea teritoriului prin pavarea și dispunerea curții interioare a instituției educației timpurie Nr.3 din str.Bulgară,98 mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Verificare DDU nr.3.semnat
Documentele la ofertă
raport de verificare
21.09.21 17:25
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
21.09.21 17:25
documentatia_standard_lucrari - gr.3
Documentele la ofertă
documetatia standard - formulare
21.09.21 17:25
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
21.09.21 17:25
Caiet de sarcini gr.Nr.3.semnat
Documentele la ofertă
CAiet de sarcini
21.09.21 17:25
documentatia_standard_lucrari - gr.3.semnat
Documentele la ofertă
documentatia standard
21.09.21 17:25
Forma nr.5.semnat
Documentele la ofertă
deviz nr.5
21.09.21 17:25
Forma nr.1.semnat
Documentele la ofertă
deviz nr.1
21.09.21 17:25
bap_nr_70 10.09.2021.semnat
Documentele la ofertă
anunt de intentie
21.09.21 17:25
Forma nr.5
Documentele la ofertă
deviz nr.5
21.09.21 17:25
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
21.09.21 17:25
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE
21.09.21 17:25
Forma nr.1
Documentele la ofertă
deviz nr.1
21.09.21 17:25
Desene de execuție
Specificaţie tehnică
Desene de executie
21.09.21 17:53
Anunț de participare - Grădinița nr.3.semnat
Documentele la ofertă
anunt de participare
22.09.21 11:32
Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante.semnat
Documentele la ofertă
garantia pentru oferta - rechizitele autoritatii contractante
27.09.21 15:37
corectat deviz 2-1-1 p.9. 10. 11 - Forma nr.1.semnat
Documentele la ofertă
deviz 2-1-1 corectat
27.09.21 17:21
Amenajarea teritoriului f5 - modificari.semnat
Documentele la ofertă
deviz 2-1-1 - Forma nr.5 - actualizat
1.10.21 14:42
Amenajarea teritoriului f5 - modificari
Documentele la ofertă
deviz 2-1-1 - Forma nr.5 - actualizat
1.10.21 14:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 4 585 639,22 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Сontractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL “Primaterax-Nord” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Au fost prezentate mostre de pavaj – 6 cm și 8 cm și dale de cauciuc 50x50x3, ce corespund totalmente cerințelor tehnice din proiect.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 6 090 205,87 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări