Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
20.09.2021 11:53
până la 26.09.2021 08:25
până la 26.09.2021 08:25
2
Propunerea ofertelor
de la
26.09.2021 08:25
până la 04.10.2021 08:25
până la 04.10.2021 08:25
3
Licitaţie
de la
05.10.2021 15:00
până la 05.10.2021 15:18
până la 05.10.2021 15:18
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 345 024,98 MDL
Perioada clarificărilor:
20 sept 2021, 11:53 - 26 sept 2021, 8:25
Perioada de depunere a ofertelor:
26 sept 2021, 8:25 - 4 oct 2021, 8:25
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Iluminat stradal
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5829, MOLDOVA, Teleneşti, s.Ratuş (r-l Teleneşti), s.Ratus r-l Telenesri
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2021, 11:53
Data ultimilor modificări
24 sept 2021, 8:25
Achizitii.md ID
21044428
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini ratus_modificat.semnat.pdf 21.09.pdf
caiet de sarcini ratus_modificat.semnat.pdf 21.09.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini ratus_modificat.semnat.pdf 21.09.pdf
caiet de sarcini ratus_modificat.semnat.pdf 21.09.pdf
ID: 77748d82-ca8d-4384-bec2-94cd38c89649
Specificaţie tehnică
-
caiet de sarcini ratus 20,09.semnat.pdf
caiet de sarcini ratus 20,09.semnat.pdf
ID: 77748d82-ca8d-4384-bec2-94cd38c89649
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
21.09.21 08:44
anunt ratus ultimul.semnat.pdf
anunt ratus ultimul.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt ratus ultimul.semnat.pdf
anunt ratus ultimul.semnat.pdf
ID: 71460c6d-d7e6-44f1-8353-74e15c2f4239
tenderNotice
-
anunt ratus 20,09. (1).semnat.pdf
anunt ratus 20,09. (1).semnat.pdf
ID: 71460c6d-d7e6-44f1-8353-74e15c2f4239
tenderNotice
-
anunt ratus 20,09.semnat.pdf
anunt ratus 20,09.semnat.pdf
ID: 71460c6d-d7e6-44f1-8353-74e15c2f4239
tenderNotice
tenderNotice
Anunt
24.09.21 08:25
Data:
20 sept 2021, 13:35
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Drum secundar nivel de iluminat E mediu -2 lx. Conform NCM C.04.02:2017 Străzile construcţiilor de locuit auxiliare este 4 lx.
Răspuns (21 sept 2021, 08:34):
Bună ziua!
Vă mulțumim de observație!
Vom modifica Caietul de sarcini Conform NCM C.04.02:2017 în cel mai scurt timp.
O zi bună!
Data:
20 sept 2021, 14:39
Subiectul întrebării:
Anunt de participare p. 15
Întrebare:
Buna ziua, operaturul va avea minim 60 de persoane angajate in fiecare an, sau tottalul in ultimii trei ani sa fie 60 persoane?
Răspuns (21 sept 2021, 08:41):
Bună ziua!
Conform Legii achizițiilor publice nr.131/2015, Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, aliniatul (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: lit. d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;
Răspunsul la întrebare este ca efectivul mediu anual.
Vă mulțumim de receptivitate.
Vă invităm să participați și d-stră.
O zi bună!
Data:
21 sept 2021, 09:04
Subiectul întrebării:
efectivele medii anuale 60 persoane
Întrebare:
De ce 60 de persoane? Cum ati ajuns la aceasta cifra?Cu aceasta cerinta limitati accesul operatorilor economici sa participe la concurs si nu asigurati concurenta.
Răspuns (21 sept 2021, 14:06):
Bună ziua!
În privința la cerința dată, grupul de lucru lucrează la moment pentru modificarea acestei cerințe de calificare!
Scopul este ca să participe operatori economici capabili să execute lucrarea în termen.
Data:
21 sept 2021, 13:58
Subiectul întrebării:
Răspuns (21 sept 2021, 08:41):
Întrebare:
Vom ataca aceasta cerința la ANSC
Răspuns (21 sept 2021, 14:09):
Bună ziua!
Este dreptul d-stră de a vă exercita dreptul subiectiv de a contesta, dar noi ca Autoritate contractantă avem dreptul de a alege și a stabili criteriile de atribuire a procedurii de achiziții.
O zi bună!
Data:
22 sept 2021, 15:00
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
De ce 40 de persoane? Cum ati ajuns la aceasta cifra?Care este formula de calcul? Ce lege este la baza acestei cerințe?
Răspuns (23 sept 2021, 11:46):
Bună ziua!
În cazul dat și conform principiului teriotorialității se aplică Legea statului unde se află subiecții statului de drept!
La aceată întrebare v-am răspuns mai sus: Conform Legii achizițiilor publice nr.131/2015, Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, aliniatul (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: lit. d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;
Pentru ca d-stră să nu vă simțiți lezați în careva drepturi presupuse încălcate- d-stră acționați cu rea-credință pentru ajustarea procedurii de achiziții după posibilitățile tehnice deținute de d-stră, grupul de lucru privind achizițiile publice lucrează la moment la modificarea cerinței privind capacitatea profesională a operatorului economic privind personalul.
În scurt timp vom încerca să ajustăm această cerință.
Vă mulțumim!
O zi bună!
Data:
23 sept 2021, 11:55
Subiectul întrebării:
efectivele medii anuale
Întrebare:
Conform devizului de cheltuieli pentru aceste lucrari sunt necesare 2500 h-om, daca facem un calcul matematic simplu putem stabili ca o echipa din 5 lucratori pot executa aceste lucrari in 3 luni (termenul conform anuntului de participare) pentru ce se cer 40 persoane? Conform legii 131 autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului . Ce relevanta are aceasta cerinta pentru indeplinirea contractului?
Răspuns (24 sept 2021, 09:38):
Bună ziua!
Relavanța constă în capacitatea operatorului economic de a executa contractul cît mai operativ.
Timpul calculat de d-stră nu corespunde realității din motiv că mai sunt și alți factori la execute: condițiile meteorologice, tehnica cu care se execută lucrările.
Numărul specificat a fost în scopul ca operatorul economic să dețină un număr minim din motivele: complexitatea lucrării, responsabilitatea iar un număr mic de salariați 18-20 nu pot executa în termen și vor tergiversa în mod intenționat lucrările.
Dar pentru a nu încălca drepturile presupuse încălcate subiective a operatorilor am decis modificarea cerințelor tehnice, capacitatea pentru operatorii economici.
O zi bună!
Data:
24 sept 2021, 15:41
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Stimata Autoritate Contractanta miroase a Contestatie dupa cum se vede!
Răspuns (25 sept 2021, 09:45):
Bună ziua!
În cadrul procedurilor de achiziții publice persoanele fizice și juridice pod adresa întrebări pe platforma SIA ,,RSAP,, pot adresa întrebări privind achizițiile în desfășurare.
D-stră faceți trimitere la miros- simț fizic care se verifică de otorinolaringolog, dar noi din paăcate nu suntem o instituției medicală.
În cadrul acestei proceduri poate participa orice doritor de bun-credință care dorește într-adevăr să execute o lucrare pentru comunitatea din s. Ratuș, pentru oameni.
Vă mulțumim!
O zi bună!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK