Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 3 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 sept 2021, 14:08 - 3 nov 2021, 9:25
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2021, 9:25 - 12 nov 2021, 9:25

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
Potrivit art. 71, alin. (1), lit. d) din Legea 131/2015 privind achizitiile publice
Data anulării
1 dec 2021, 13:53
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
373 689 32 878
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2021, 14:08
Data ultimilor modificări
1 dec 2021, 14:30
Achizitii.md ID
21044378
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Digitizarea arhivei
Buget: 3500000.0 MDL
Anulată
Digitizarea arhivei
Data:
7 oct 2021, 13:24
Subiectul întrebării:
Calificare personal
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa precizati daca in cazul participarii unei asocieri de companii Leaderul asocierii este acela care trebuie sa corespunda cerintelor privind calificarea personalului, necesara pentru realizarea obiectivelor proiectului? Multumesc.
Răspuns (8 oct 2021, 10:18):
Atît Asocierea cît şi oricare din partenerii asocierii individual poate să deţină personalul necesar pentru calificare.
Digitizarea arhivei
Data:
7 oct 2021, 13:37
Subiectul întrebării:
Personal
Întrebare:
Buna ziua. Conform punctului 183 din caietul de sarcini ofertantul trebuie sa ofere informatii despre personalul antrenat. Este posibil sa fie precizat daca prin aceasta cerinta se are in vedere ca personalul trebuie sa fie deja disponibil sau urmeaza a fi prezentat dupa o eventuala desemnare drept castigator a ofertantulului.
Răspuns (8 oct 2021, 10:19):
După cîştigarea licitaţiei.
Digitizarea arhivei
Data:
7 oct 2021, 13:37
Subiectul întrebării:
Personal
Întrebare:
Buna ziua. Conform punctului 183 din caietul de sarcini ofertantul trebuie sa ofere informatii despre personalul antrenat. Este posibil sa fie precizat daca prin aceasta cerinta se are in vedere ca personalul trebuie sa fie deja disponibil sau urmeaza a fi prezentat dupa o eventuala desemnare drept castigator a ofertantulului.
Răspuns (8 oct 2021, 10:20):
După cîştigarea licitaţiei.
Digitizarea arhivei
Data:
7 oct 2021, 14:03
Subiectul întrebării:
Cerințele față de aplicarea semnăturii digitale
Întrebare:
Vă rog să specificați care este termenul pentru ca cerința nr. 77 să fie realizată pentru semnarea prin serviciul MSign.
Răspuns (8 oct 2021, 10:20):
1 lună - a se vedea cerinţa 118.
Digitizarea arhivei
Data:
7 oct 2021, 14:15
Subiectul întrebării:
Cerințe față de planul de implementare
Întrebare:
Bună ziua, Conform pct. 153 : " Durata anticipată a proiectului este de 16 luni. Acestă perioada poate fi extinsă, fără a depăși însă 18 luni" Vă rog să specificați dacă acest termen este cel real solicitat? Intrebarea este pusă în contextul în care volumul de 3, 5 mil. de pagini poate fi realizat într-un timp mult mai scurt, de ex. 3-5 luni. În cazul în care există un alt termen vă rog să specificați care este el. Mulțumesc.
Răspuns (8 oct 2021, 10:21):
Proiectul nu trebuie să depăşescă cel indicat în punctul 153, dar se admite un termen de implementare mai scurt.
Digitizarea arhivei
Data:
7 oct 2021, 14:20
Subiectul întrebării:
Cerințe față de calificarea personalului
Întrebare:
Bună ziua, Potrivit punctului 181 a caietului de sarcini: "Ofertantul trebuie să aibă experiență în Moldova în executarea a cel puțin 3 contracte de natură similară cu un volum total de cel puțin 6 000 000 pagini, dintre care cel puțin 1 contract cu un volum de cel puțin 5 000 000 pagini în ultimi 3 ani și cu o productivitate lunară de cel puțin 500 000 pagini pe durata a cel puțin 6 luni" Vă rog să specificați dacă, în cazul participării ofertanților străini, va fi validată experiența lor de peste hotare? Totodată, cine va trebui să dețina calificările necesare în cazul unui consortiu, liderul, partnerul sau toate părțile consorțiului? Mulțumim.
Răspuns (8 oct 2021, 10:25):
Experienţa echivalentă de peste hotare se admite. Oricare dintre partenerii asocierii în mod individual se va califica.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.