Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 195 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2021, 10:56 - 16 sept 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2021, 11:00 - 20 sept 2021, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparație a fațadei clădirii (lit.A) din str. Tighina,34, mun. Chișinău - conform caietului de sarcini (procedură repetată)

Informația despre anulare
Motivul anulării
la 20 septembrie 2021, prin intermediul SIA RSAP ,,M-Tender” a fost desfășurată procedura de achiziție de valoare mică nr. ocds-b3wdp1-MD-1631605637588 privind achiziționarea serviciilor de reparație curentă a fațadei clădirii (lit. A) din str. Tighina, 34, mun. Chișinău și drept rezultat, contractul de achiziții a fost adjudecat SRL ,,STRENGHT” cu suma inclusiv TVA de 294 740,55 lei, iar fără TVA de 245 617,125 lei.
Contractul de antrepriză nr. 110 - LR (în continuare - Contract) a fost semnat și transmis la 22 octombrie 2021 spre înregistrare la Ministerul Finanțelor – Trezoreria Regională Chișinău, bugetul de stat, care până în prezent refuză înregistrarea acestuia.
Conform pct. 2.1. al Contractului ,, Durata de execuţie a serviciilor de reparație contractate este de 45 zile calendaristice după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite, iar potrivit pct. 13.3. prezentul Contract intră în vigoare la data înregistrării la Ministerul Finanțelor – Trezoreria Regională Chișinău, bugetul de stat.
Urmare a neînregistrării Contractului de către Trezoreria Regională Chișinău, duce la imposibilitatea emiterii de către autoritatea contractantă a ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic.
Ținând cont că, lucrările menționate prevăd procese umede, tergiversarea înregistrării Contractului duce la imposibilitatea executării acestora din motive climaterice și anume timpului ploios, temperaturilor scăzute, ce vor împiedica executarea calitativă a lucrărilor conform procesului tehnologic și normelor în construcție precum și neîncadrarea în durata de execuție a serviciilor de reparație contractate prevăzută la pct. 2.1. al Contractului.
Reieșind din cele expuse, Grupul de lucru pentru achiziţii a decis anularea procedurei de achiziție cu costuri mici nr. ocds-b3wdp1-MD-1631605637588 din 20 septembrie 2021 privind achiziționarea serviciilor de reparație curentă a fațadei clădirii (lit. A) din str. Tighina, 34, mun. Chișinău și redirecționarea mijloacelor financiare pentru alte cheltuieli.
Data anulării
11 nov 2021, 12:10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2021, 10:56
Data ultimilor modificări
11 nov 2021, 12:10
Achizitii.md ID
21044226
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.