1
Perioada de actualizare
de la 13.09.2021 15:25
până la 24.09.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2021 09:00
până la 05.10.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 590 MDL
Perioada clarificărilor: 13 sept 2021, 15:25 - 24 sept 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2021, 9:00 - 5 oct 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amabalaj: pachet 100 g;cu marcarea Producătorului (logo-ul acestuia). Livrarea: 1 data în lună, nu mai tîrziu de ora 14.00.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
13 sept 2021, 15:12
Data ultimilor modificări
21 sept 2021, 9:46
Valoarea estimată (fără TVA)
6 590 MDL
Achizitii.md ID
21044193
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
11 oct 2021 15:22 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4.Ceai negru (ambalat) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Criterii de eligibilitate
-
13.09.21 15:25
duae.doc
Documentele la ofertă
-
13.09.21 15:25
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
14.09.21 08:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 7 747,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MELTAN SRL

Preţul ofertei: 8 166,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 9 667 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 9 917 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări