1
Perioada de actualizare
de la 13.09.2021 14:01
până la 14.10.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2021 12:00
până la 15.11.2021 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 16 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 sept 2021, 14:01 - 14 oct 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2021, 12:00 - 15 nov 2021, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de digitizare a arhivei

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciburciu Tatiana
Telefonul de contact
069128288
Datele achizitiei
Data publicării
13 sept 2021, 14:01
Data ultimilor modificări
1 oct 2021, 11:28
Achizitii.md ID
21044187
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.docx.semnat-1.pdf documentatia_standard.docx.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
13.09.21 14:01
declaratie.semnat-1.pdf declaratie.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
Declarație
13.09.21 14:01
anunt_participare_modificat.semnat-1.pdf anunt_participare_modificat.semnat-1.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
1.10.21 11:25
duae_modificat.semnat-1.pdf duae_modificat.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
1.10.21 11:25
caiet de sarcini_modificat.semnat-1.pdf caiet de sarcini_modificat.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
1.10.21 11:25
Servicii de digitizare a arhivei
Data:
21 sept 2021, 17:43
Subiectul întrebării:
Garantie bancara
Întrebare:
Va rugam sa precizati daca garantia bancara poate fi depusa de catre oricare din partenerii unei asocieri.
Răspuns (22 sept 2021, 14:43):
DA
Servicii de digitizare a arhivei
Data:
21 sept 2021, 17:53
Subiectul întrebării:
Acceptanta si plata serviciilor
Întrebare:
Va rugam sa specificati cum va avea lor acceptanta si plata serviciilor avand in vedere termenul proiectului de 20 luni, faptul ca oferta se face pentru 1 singura pozitie "servicii digitizare arhiva", iar achitarea se va efectua prin transfer bancar, în termen de 20 zile lucrătoare, după prestarea serviciilor și prezentarea facturii fiscale și actelor de predare-primire a acestora.
Răspuns (22 sept 2021, 15:43):
Conform caietul de sarcini, Compartimentul Cerințe față de planul de implementare p.152 prevede urmatoarele: Prestatorul va elabora un plan de implementare care va prevedea principalele etape. Planul de lucru va oferi o imagine clară a modului în care Ofertantul intenționează să implementeze activitatea de digitizare cu menționarea tuturor resurselor, bugetului și programului activităților care urmează a fi realizate, precum și a termenelor de realizare.
Data:
22 sept 2021, 15:29
Subiectul întrebării:
Participarea companiilor straine
Întrebare:
Buna ziua. Analizind conditiile inaintate in caietul de sarcini, in care se solicita experienta similara in Republica Moldova. In acest context reese ca nu ar putea participa la aceasta licitatie si companiii din afara? Va rugam sa va expuneti daca este posibila totusi participarea companiilor din afara Republicii Moldova?
Răspuns (23 sept 2021, 11:13):
Este posibil validarea experienței de lucru din afara Republicii Moldova în cazul participării în consorțiu cu o companie din Republica Moldova, în cazul în care sunt asigurate cerințele lingvistice și de comprehensiune, avînd în vedere că dosarele care urmează a fi digitizate sunt atît în grafie latină, cît și în chirilică
Servicii de digitizare a arhivei
Data:
23 sept 2021, 11:59
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa precizati daca, in cazul unei asocieri cu o companie externa, partenerul local trebuie sa detina experienta in digitizare si sa aiba personal calificat in acest sens, asa cum este solicitat in caietul de sarcini?
Răspuns (24 sept 2021, 17:12):
In conformitate cu IPO 17. Calificarea candidaților în cazul asocierii 17.1. În cazul unei asocieri, cerințele solicitate pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale și cele referitoare la eligibilitatea ofertantului sau candidatului, trebuie îndeplinite de către fiecare asociat. Criteriile referitoare la situația economică și financiară și cele referitoare la capacitatea tehnică și profesională pot fi îndeplinite prin cumul proporțional sarcinilor ce revin fiecărui asociat. Criteriile privind cifra de afaceri, în cazul unei asocieri, cifra de afaceri medie anuală luată în considerare va fi valoarea generală, rezultată prin însumarea cifrelor de afaceri medii anuale corespunzătoare fiecărui membru al asocierii. În cazul unei asocieri, cerințele privind standardele de asigurare a calității și standardele de protecție a mediului, trebuie îndeplinite de fiecare membru al asocierii.
Servicii de digitizare a arhivei
Data:
23 sept 2021, 12:35
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Va rugam sa precizati daca compania din Republica Moldova trebuie sa detina experienta similara solicitata in caietul de sarcini sau este suficient sa fie inregistrata in R. Moldova?
Răspuns (24 sept 2021, 17:12):
In conformitate cu IPO 17. Calificarea candidaților în cazul asocierii 17.1. În cazul unei asocieri, cerințele solicitate pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale și cele referitoare la eligibilitatea ofertantului sau candidatului, trebuie îndeplinite de către fiecare asociat. Criteriile referitoare la situația economică și financiară și cele referitoare la capacitatea tehnică și profesională pot fi îndeplinite prin cumul proporțional sarcinilor ce revin fiecărui asociat. Criteriile privind cifra de afaceri, în cazul unei asocieri, cifra de afaceri medie anuală luată în considerare va fi valoarea generală, rezultată prin însumarea cifrelor de afaceri medii anuale corespunzătoare fiecărui membru al asocierii. În cazul unei asocieri, cerințele privind standardele de asigurare a calității și standardele de protecție a mediului, trebuie îndeplinite de fiecare membru al asocierii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.