Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21044160
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
40 324 475 MDL
Perioada clarificărilor:
10 sept 2021, 18:00 - 22 sept 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 sept 2021, 15:00 - 8 oct 2021, 15:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reconstrucție a căminului nr. 1 cu supraetajarea unui nivel suplimentar și mansardă, din str. Malina Mică 68/1 (tranșa I) conform Documentației standard atașate
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procedura de achizitie este anulata in temeiul art. 71 alin. (1) lit. ¬g) al Legii 131/2015 privind achizitiile publice
Data anulării
15 oct 2021, 8:51
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 sept 2021, 18:00
Data ultimilor modificări
15 oct 2021, 8:51
Achizitii.md ID
21044160
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
13 sept 2021, 10:11
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua de ce a fost anulata licitatia prima data ?
Răspuns (13 sept 2021, 11:42):
Buna ziua! In SIA RSAP (MTender) este indicat motivul anulării - au fost depuse doar oferte inacceptabile.
Data:
15 sept 2021, 09:15
Subiectul întrebării:
Răspuns (13 sept 2021, 11:42):
Întrebare:
Prin ce au fost inacceptabile
Răspuns (20 sept 2021, 16:07):
Informarea ofertanților referitoare la rezultatele procedurii de achizitie au fost efectuate in conformitate cu art. 31 al Legii nr. 131/2015
Data:
17 sept 2021, 09:46
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua. Dat fiind faptul ca legislagia RM in domeniul achizitiilor publice prevede mai multe forme de constituire a garantiei pentru oferta (HG638/2020 Art.126 - Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii.), propunem Autoritatii Contractante acceptarea garantiei pentru oferta sub forma de scrisoare sau polita de asigurare de la companiile de asigurari din RM. Multumim!
Răspuns (20 sept 2021, 16:20):
Buna ziua! Autoritatea contractantă conform art. 68, alin. (4) prevede in documentația de atribuire forma, cuantumul, precum și alte condiții de bază ale garanției pentru ofertă. Astfel, conform documentației atașate, Autoritatea solicită prezentarea garanției pentru ofertă prin una din cele 2 modalități uzuale aplicate la noi în țară.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK