1
Perioada de actualizare
de la 10.09.2021 16:17
până la 29.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.09.2021 10:00
până la 02.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 835 258,33 MDL
Perioada clarificărilor: 10 sept 2021, 16:17 - 29 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 sept 2021, 10:00 - 2 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală str. Haiducilor și str-la 1 Sihastrului din or.Codru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tărîță Mihaela
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
10 sept 2021, 15:56
Data ultimilor modificări
17 sept 2021, 17:56
Valoarea estimată (fără TVA)
3 835 258,33 MDL
Achizitii.md ID
21044158
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
11 oct 2021 15:58 - 31 dec 2021 15:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală str. Haiducilor și str-la 1 Sihastrului din or.Codru CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.semnat .pdf ds_lucrari.semnat .pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.21 16:17
anunț_de_participare_semnat.pdf anunț_de_participare_semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.21 16:17
duae_0 (1).semnat.pdf duae_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.21 16:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 3 349 703,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ARDAN-RUT S.R.L.

Preţul ofertei: 3 798 536,18 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări