1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2021 09:12
până la 20.09.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2021 09:00
până la 24.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 692 821,72 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2021, 9:12 - 20 sept 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2021, 9:00 - 24 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a acoperișului în cadrul Serviciului Tehnologii Informaționale str.V.Alecsandri,42
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 909
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2021, 9:02
Data ultimilor modificări
9 sept 2021, 17:20
Valoarea estimată (fără TVA)
692 821,72 MDL
Achizitii.md ID
21044036
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 oct 2021 09:10 - 31 dec 2021 09:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a acoperișului în cadrul Serviciului Tehnologii Informaționale str.V.Alecsandri,42 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare acoperis.docx
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
8.09.21 09:12
caiet de sarcini_acoperis (1).pdf caiet de sarcini_acoperis (1).pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
8.09.21 09:12
ds_lucrari.semnat.pdf ds_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
8.09.21 09:12
duae_ro_.semnat.pdf duae_ro_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
8.09.21 09:12
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
DUAE
8.09.21 09:12
anunt_de_participare acoperis.semnat.pdf anunt_de_participare acoperis.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
8.09.21 09:12
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
9.09.21 17:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL «Granit-Grand Lux»

Preţul ofertei: 544 576,74 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerintelor stipulate in caietul de sarcini si cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări