1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2021 14:15
până la 17.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.09.2021 10:00
până la 28.09.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 44 400 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2021, 14:15 - 17 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 sept 2021, 10:00 - 28 sept 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1. CUVETTE SUC 400 A - Ambalaj: 3000 buc. Compatibil cu coagulometru Automat SYSMEX CS-2100i
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Bulat
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2021, 13:45
Data ultimilor modificări
16 sept 2021, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
44 400 MDL
Achizitii.md ID
21044009
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
30 sept 2021 13:51 - 31 dec 2021 14:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1. CUVETTE SUC 400 A - Ambalaj: 3000 buc. Compatibil cu coagulometru Automat SYSMEX CS-2100i CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard
7.09.21 14:15
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae
7.09.21 14:15
duae.doc
Criterii de eligibilitate
duae
7.09.21 14:15
declaratie_ro_operatori economici.doc
Clarificări pentru participanți
Declaratie pentru operatorul economic care va fi desemnat cistigator
7.09.21 14:15
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard
7.09.21 14:15
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
7.09.21 14:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ECHIPAMED-PLUS

Preţul ofertei: 44 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări