1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2021 10:37
până la 13.09.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.09.2021 11:00
până la 20.09.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 411 421 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2021, 10:37 - 13 sept 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 sept 2021, 11:00 - 20 sept 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatia acoperisului Gradinita de copii din s. Mindrestii Noi r. Singerei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6213, MOLDOVA, Sîngerei, s.Bilicenii Noi, s.Bilicenii Noi ,r. Singerei ,Republica Moldova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Buga
Telefonul de contact
068835214
Datele achizitiei
Data publicării
6 sept 2021, 14:06
Data ultimilor modificări
7 sept 2021, 10:37
Valoarea estimată (fără TVA)
411 421 MDL
Achizitii.md ID
21043964
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6213, MOLDOVA, Sîngerei, s.Bilicenii Noi, s.Bilicenii Noi ,r. Singerei ,Republica Moldova
Durata contractului
1 oct 2021 10:36 - 30 dec 2021 10:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatia acoperisului Gradinita de copii din s. Mindrestii Noi r. Singerei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.signed.pdf duae_ro_0.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
7.09.21 10:37
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
7.09.21 10:37
an2_69 anunt de participare.signed.pdf an2_69 anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
7.09.21 10:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vatel Prim

Preţul ofertei: 394 011,46 MDL
Statut: Învingător
Motivul: decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L. AGRUSUCON PLUS

Preţul ofertei: 517 508,51 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 574 719,19 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări