1
Perioada de actualizare
de la 03.09.2021 11:56
până la 08.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.09.2021 10:00
până la 14.09.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 370 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 sept 2021, 11:56 - 8 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 sept 2021, 10:00 - 14 sept 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a scărilor de interior Scara C și D
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga
Telefonul de contact
068786046
Datele achizitiei
Data publicării
3 sept 2021, 11:14
Data ultimilor modificări
3 sept 2021, 11:56
Valoarea estimată (fără TVA)
370 000 MDL
Achizitii.md ID
21043905
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Durata contractului
24 sept 2021 11:18 - 31 dec 2021 11:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a scărilor de interior Scara C și D CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
3.09.21 11:56
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
3.09.21 11:56
duae (2).doc
Documentele la ofertă
-
3.09.21 11:56
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
3.09.21 11:56
anexa 7-22 și formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
3.09.21 11:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 238 867,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, IP Școala primară – gradinița nr 199, în rezulatul examinării documentelor depuse la achiziția publică prin C.O.P. nr. ocds-b3wdp1-MD-1630656953407 din 14.09.2021 ora 12:00, privind achiziţionarea ,, Lucrări de reparație a scărilor de interior Scara C și D” , Vă comunică: ”LIVART PRIM” SRL – este unicul ofertant în cadrul procedurii de achiziți prin C.O.P. nr. . MD-1630656953407, oferta este desemnată câştigătoare corespunde tuturor cerințelor solicitate, pentru încheerea contractului se va respecta Legii 131/15 privind achizițiile publice, art.32 alin.3, lit.b).
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări